اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

مشکل اشتغال مردم شوشتر برطرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: مشکل اشتغال در شهرستان شوشتر باید به صورت اصولی برطرف شود و در این باره باید تلاش کرد.

مشکل اشتغال مردم شوشتر برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام سید‌محمد سادات ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار کرد: وضعیت اشتغال باید به صورت اصولی رفع شود و در این باره باید اقدامی صحیح انجام شود.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان شوشتر در بخش اشتغال گفت: باید تلاش کرد تا اشتغال ایجاد شده در بخش‌های دیگر در این شهرستان به حالت پایدار در آید و در این باره باید دستگاه‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند.
این مقام مسئول با اشاره به مشکل بانک‌های شهرستان شوشتر برای اجرای قانون خاطر‌نشان کرد: روستاهای شهرستان شوشتر در اجرای قانون بودجه و در اجرای بندهای ماده 32 و 28 مشکل تفسیری دارند و سود تاخیر باز پرداخت تسهیلات را نمی‌بخشند و این امر باید اجرایی شود.
سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکل بیمه کارگران نی بر شهرستان شوشتر که در کشت و صنعت‌های این شهرستان مشغول کار هستند فکری اساسی کرد، تاکید کرد: باید برای این مهم چاره‌اندیشی شود و در این باره باید سرعت عمل را چاشنی کار کرد.
وی خواستار توجه ویژه به بخش کشاورزی شد‌ و گفت: باید تلاش کرد تا بخش کشاورزی به توانمندی خوبی برسد و در این باره باید رایزنی‌های زیادی برای رفع مشکلات و معضلات در این بخش کرد.
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات در بخش اشتغال تلاش کرد تا سطح امید مردم به اقدامات نظام افزایش یابد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول