اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و امور اجتماعی ابهر خبر داد:

تحقق 50 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار و امور اجتماعی ابهر گفت: آمار میزان اشتغال تحقق یافته شهرستان ابهر بالای 50 درصد است.

تحقق 50 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی انباری عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان با تاکید بر لزوم ثبت میزان اشتغال تحقق یافته از میزان ایجاد اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: اگر آمار در  سامانه موجود ثبت نشود، در آن صورت میزان اشتغال تحقق یافته شهرستان کمتر از میزان واقعی نشان داده می‌شود.
وی افزود: آمار میزان اشتغال تحقق یافته شهرستان بالای 50 درصد است و این در حالی است که این میزان به دلیل عدم ثبت آمار در سامانه، به میزان 37 درصد اعلام شده است که نشان از آن دارد که برخی از دستگاه‌ها نسبت به ثبت آمار اقدام لازم را انجام نداده‌اند.
در این جلسه اعلام شد که میزان تعهد ایجاد اشتغال آب و فاضلاب شهری ابهر در سال گذشته 10 مورد بود که 100 درصد این مهم تحقق پیدا کرد که پیش‌بینی تعهد این اداره در سال 90 برای 18 نفر است که در شش ماهه اول سال جاری 15 مورد آن تحقق پیدا کرده است.
همچنین آب و فاضلاب روستایی به 100 درصد تعهد خود در سال گذشته تحقق بخشیده و در سال جاری تعهد ایجاد اشتغال برای 25 نفر را داده است و زندان‌ها نیز تعهد 18 موردی در ایجاد اشتغال در سال جاری دارد که در سه ماهه نخست سال جاری هشت مورد آن تحقق پیدا کرده است.
میزان تعهد ایجاد اشتغال میراث فرهنگی در سال گذشته نیز 41 مورد بوده که 57 مورد تحقق پیدا کرده و در راستای تحقق 204 مورد تعهد سال جاری نیز در پنج ماه گذشته برای 54 نفر اشتغال ایجاد شده است.
در این جلسه اعلام شد که میزان تعهد اشتغال اداره گاز شهرستان ابهر در سال گذشته 200 مورد بوده است که 134 مورد آن تحقق پیدا کرده و از 20 مورد تعهد شده این اداره در سال جاری نیز طی سه ماهه نخست سال جاری دو مورد آن تحقق پیدا کرده است.
همچنین جهاد کشاورزی نیز با توجه به تعهد استانی خود در ایجاد اشتغال برای 1 هزار و 102 نفر، در شش ماهه نخست سال جاری برای 452 نفر شغل ایجاد کرده است و صندوق مهر نیز طی پنج ماهه نخست سال جاری از میزان 243 تعهد استانی خود 174 مورد را تحقق بخشیده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول