اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

موفقیت‌های اقتصادی حاصل همراهی بخش خصوصی و دولتی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: موفقیت‌های بزرگ اقتصادی آذربایجان‌شرقی حاصل همراهی بخش خصوصی و دولتی بوده و نتیجه سرمایه‌گذاری‌ها رونق استان بوده است.

موفقیت‌های اقتصادی حاصل همراهی بخش خصوصی و دولتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ایجاد رفاه و اشتغال برای مردم جامعه آرمان تمام دولت‌ها است، اظهار کرد: دولت احمدی‌نژاد در این راستا برنامه‌ریزی گسترده داشته و اشتغال‌زایی برای جوانان در همان محل سکونت از آرمان‌ها و برنامه‌های دولت است.
وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال‌آفرینی کشوری، آذربایجان‌شرقی نقش موثری داشته، بیان کرد: آذربایجان‌شرقی توانست به واسطه ظرفیت‌های خاص خود به دو برابر تعهد اعلام شده برسد.
بیگی گفت: رسیدن به فرصت‌های اشتغال و قابلیت‌ها در سطح کشور دارای اهمیت خاص بوده و زیرساخت‌های اشتغال به صورت گسترده در کشور و استان فراهم شده است.
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بر استفاده از ظرفیت‌های بانکی در راستای اشتغال تاکید کرد و افزود: هم‌افزایی و استفاده از فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری در کنار اعتماد به قابلیت‌های استانی باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی، استفاده از علاقه‌مندی و عشق به وطن را از سوی هم‌میهنان خارج‌نشین مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: این زیرساخت‌ها باید در ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ضرب شده و فضای کنونی استان حاصل همراهی مدیران و بخش خصوصی است.
بیگی افزود: سرمایه‌گذاران خارجی در کنار سرمایه‌گذاران داخلی با هدف کسب سود و منفعت برای خود و استان در آذربایجان‌شرقی فعالیت دارند و حاصل این مهم رونق برای استان است.
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های دو مدیرکل سابق کار و امور اجتماعی و تعاون استان گفت: هر دو مدیر در سطح کلان استانی نقش فعالی داشته و افتخارات زیادی را برای استان کسب کردند.
وی ادامه داد: مدیریت جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز جزو چهره‌های برجسته در عرصه دفاع مقدس و کارهای بزرگ اجرایی است.
بیگی همچنین با اشاره به تشکیل وزارتخانه‌های جدید و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید کرد: باید در زمینه هماهنگی و همراهی برای برنامه‌های جدید این اداره کل شاهد تلاش‌های بیشتر از سوی مدیران و کارکنان این مجموعه‌ها باشیم.
 انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول