اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار شد؛

همایش رسیدگی به تخلفات کارمندان علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: همایش هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان علوم پزشکی کشور امروز در طرقبه برگزار شد.

همایش رسیدگی به تخلفات کارمندان علوم پزشکی
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حسن آقاجانی، سرپرست اداره هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در این همایش اظهار دشت: این همایش با حضور 350 نفر از اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری بدوی و تجدید نظر به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هتل بزرگ طرقبه آغاز شد.
سرپرست اداره هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هدف از برگزاری این همایش را ارائه برنامه‌های آموزشی، انتقال تجارب و ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به تخلفات اداری عنوان کرد و افزود: در این همایش با ایجاد فضایی صمیمی و بهره‌گیری از بیانات اساتید و متخصصین این رشته و استفاده از تجارب ارزنده دیگر دانشگاه تلاش می‌شود به جمع‌بندی مناسبی دست پیدا کنیم.
آقاجانی آموزش، ارزشیابی و آسیب‌شناسی، نظارت‌های میدانی، شفاف‌سازی، رسیدگی سریع به گزارش تخلفات در هر رده سازمانی، تلاش برای ایجاد رویه‌های جدید مستندسازی در تمام امور مربوطه به رسیدگی تخلفات اداری و ایجاد و پیگیری سیستم الکترونیک را از سیاست کلی دفتر هماهنگی هیئت‌ها در زمینه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با تخلفات و فساد اداری در دانشگاه علوم پزشکی کشور برشمرد.
وی با بیان اینکه سه گروه آمار و اطلاعات، ارزیابی و نظارت و هماهنگی و توسعه در مجموعه ستاد وزارت خانه فعالیت دارند، اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری از مجموع آراء صادر شده در زمینه تخلفات اداری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 59 درصد آراء قطعی، 27 درصد قابل پژوهش و 15 درصد برائت اعلام شده است.
سرپرست اداره هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از 300 هزار کارمند در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در رده‌های شغلی و میزان تحصیلات مختلف فعال هستند، خاطرنشان کرد: آنالیز و بررسی میزان تخلفات در رده‌های شغلی و تحصیلی به هیئت‌های رسیدگی کمک می‌کند که علاوه بر توجه بیشتر در این زمینه نسبت به آموزش‌های بدوی و ضمن خدمت تلاش بیشتری داشته باشند.
آقاجانی در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری این همایش در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) علاوه بر حضور شرکت‌کنندگان در این فضای معنوی، از فرصت زمانی پیش آمده در ارتقای آمادگی نیز استفاده شود.
برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار رسیدگی به تخلفات اداری (HDD)، پرسش و پاسخ و نشست‌های آموزشی و انتخاب هیئت برتر از جمله بخش‌های این همایش است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول