اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کادر فنی بومی؛

ترکیب امید صبای قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب امید صبای قم مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه دیدارهای هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور اسامی بازیکنان این تیم را در پست‌های مختلف معرفی و اعلام کرد.
با تایید نهایی سیدمحسن بابامیری، سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم، این تیم با ترکیب حامد فرشاد مهر، پوریا عربی، سیداحمد میراسماعیلی، بهزاد سبزی، حسین ملکی، سیدمهدی حسینی، محمد عرب خراسانی، رسول بختیاری‌زاده، مرتضی عابدی، آرش عبدلی، حجت اسلامی، جواد قدیری، محمدرضا وفایی، مهران حاج علی‌فر، سیدمجتبی مبینی پور، امیر صالحی، مرتضی آزاد‌وار، اردلان غمخوار و مهدی حسن‌زاده در هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید به میدان می‌رود.
این ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم را در دیدار هفته نخست این تیم مقابل ابومسلم مشهد در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور همراهی می‌کنند، ضمن اینکه پیش از این صبایی‌ها ترکیبی 30 نفره را برای حضور در لیگ امسال به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند.
در بین ۱۲ تیم حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال امید صبای قم یکی از لیگ برتری‌هایی است که تمرینات آماده‌سازی را بعد از کسب جواز صعود به لیگ برتر در اردیهبشت ماه گذشته، زیر نظر کادر فنی جدید خود آغاز کرد و امروز راهی مشهد مقدس می‌شود تا نخستین بازی خود را در لیگ برتر امید برگزار می‌کند.
شاگردان سیدمحسن بابامیری که بعد از موفقیت در کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید، آماده دفاع از اعتبار فوتبال قم در این رقابت‌ها می‌شوند، برنامه‌های فشرده آماده‌سازی خود را پشت سر گذاشته و علاوه بر اینکه به صورت منظم تمرین کرده‌اند تا از نظر جسمانی و تاکتیکی و هماهنگی تیمی خود را به شرایط ایده‌آل برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید کشور نزدیک کنند، در چند‌ بازی تدارکاتی نیز توان خود را برای حضور موفق در لیگ محک زده‌اند.
انجام بازی‌های تدارکاتی از جمله برنامه‌های مهم کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم برای افزایش میزان آمادگی بازیکنان این تیم بود تا بازیکنان صبای قم از هر نظر برای نخستین بازی خود در لیگ جدید آماده شوند، به همین خاطر صبایی‌ها با تیم‌های مختلفی از جمله باقرشهر تهران، وحدت تهران، سایپا البرز، پرسپولیس و شاهین تهران بازی‌های تدارکاتی برگزار کردند.
تیم فوتبال صبای قم امید صبای قم در حالی گام به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور می‌گذارد که ترکیب این تیم نسبت به لیگ دسته اول امید تغییراتی نیز داشته است که از جمله می‌توان به جدایی چند بازیکن مطرح نظیر کرمی و قریشی از این تیم اشاره کرد، به خصوص یاسر کرمی مهاجم تیم ملی جوانان که در حال حاضر در نیروی زمینی تهران مشغول سپری کردن خدمت مقدس سربازی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول