اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

90 هزار دانش‌آموز واجد شرایط در طرح صبا شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 90 هزار دانش‌آموز واجد شرایط در طرح صبا شرکت کردند.

90 هزار دانش‌آموز واجد شرایط در طرح صبا شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس میرسیستانی ظهر امروز در نشست خبری هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت: طرح صبا یکی از طرح‌های پربار آموزش و پرورش خراسان رضوی است.
میرسیستانی افزود: کلاس آموزشی شنا برای مربیانی که دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند و برای نمایندگان مناطق و نواحی در حال برگزاری است.
مدیر تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه‌های کشوری درس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش برنامه تعیین محتوای کلاس تربیت‌بدنی و کلاس درس تربیت‌بدنی برای مربیان تربیت‌بدنی مدارس است.
میرسیستانی افزود: تهیه کتاب آموزشی هماهنگ محتوای برنامه‌های تربیت‌بدنی، متناسب با مقاطع مختلف تحصیلی و جنسیت دانش آموزان است.
مدیر تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: صد مدرسه تخصصی تربیت‌بدنی برای رشته‌های فوتبال، هندبال و ژیمناستیک پیش‌بینی شده است.
میرسیستانی اظهار داشت: امسال نیز 16 هنرستان تربیت‌بدنی در سطح استان در برنامه‌ها تعریف کردیم و با توجه به استقبال و علاقه‌مندی شهرستان‌ها این هنرستان‌ها از هفت هنرستان، رشد 100درصدی داشته است.
مدیر تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: سرانه 800 تومانی تربیت‌بدنی برای هر دانش آموز در نظر گرفته شده و در سال تحصیلی جدید، بیش از دو میلیارد سرانه دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان توزیع شده است.
میرسیستانی به طرح‌های مشارکتی با شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، هزار سبد ورزشی به مدارس اهدا می‌شود و مجموعا تا پایان سال 120 مدرسه دخترانه به وسایل ورزشی تجهیز می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول