اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی؛

امیدهای صبا قم مقابل وحدت تهران پیروز شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در مصاف با تیم فوتبال وحدت تهران به برتری پر گل دست یافت.

امیدهای صبا قم مقابل وحدت تهران پیروز شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی برای حضور قوی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یکی دو ماه اخیر در دیدارهای تدارکاتی مختلف به میدان می‌رود که آخرین بازی تدارکاتی این تیم مقابل وحدت تهران به انجام رسید. 
سیدمحسن بابامیری، سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور این روزها تدارک وسیعی دیده است و برای همین منظور در دیدارهای تدارکاتی توانایی و آمادگی بازیکنان خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
مسئولان باشگاه صبای قم که هدایت تیم فوتبال این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر رده سنی امید فوتبال کشور را به یکی از مربیان جوان فوتبال استان قم سپرده‌اند، جدالی تدارکاتی با تیم فوتبال وحدت تهران از تیم‌های حاضر در فوتبال باشگاه‌های تهران را در نظر گرفتند تا این تیم در آستانه لیگ برتر به آمادگی و نتیجه بازی در پایان با برتری شش بر دو به سود تیم فوتبال امید صبای قم رقم خورد.
در حالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید باقی نمانده است، تیم فوتبال صبای قم تلاش زیادی انجام می‌دهد تا خود را آماده حضوری موفق در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کند.
برای همین منظور مسئولان باشگاه صبای قم که روی تیم امید به عنوان پشتوانه تیم بزرگسالان صبا برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، در تلاش هستند تا بهترین امکانات و شرایط را برای امیدها فراهم کنند.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از سی ام مهر ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال امید صبای قم بعد از موفقیت در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.
این تیم را سیدمحسن بابا‌میری به عنوان سرمربی، ‌هادی رنجبر به عنوان مربی، غلامرضا ملکی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و صمد‌الله یاری به عنوان بدنساز و پزشک تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول