اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور هنری ارشاد خراسان جنوبی:

تئاتر فردوس، جایگاه برتری نسبت به سایر شهرها دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: تئاتر فردوس، از جایگاه برتری نسبت به سایر شهرهای استان برخوردار است.

تئاتر فردوس، جایگاه برتری نسبت به سایر شهرها دارد
یاسین براتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس سابقه چندین ساله در هنر تئاتر دارد و در حال حاضر نیز یکی از قطب‌های تئاتر کشور است.
وی افزود: تئاتر شهرستان فردوس رو به رشد است و نسبت به سایر شهرها از جایگاه برتر و بالاتری برخوردار است و تاکنون در جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای و کشوری نیز حضور یافته است.
براتی تئاتر را بهترین هنر برای ارائه ارزش‌های اسلامی دانست و تصریح کرد: تئاتر تاثیر شگرفی در روح و کالبد آدمی دارد و انسان را به باورهای دینی و اعتقادی نزدیک می‌کند.
رئیس اداره امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به هنرمندان توصیه کرد که اگر رفتار تندی از شخصی دیدند، با توجه به موقعیت وی در رابطه با رفتار او قضاوت کنند و از مسئولان نیز توقعات زیادی نداشته باشند.
وی تاثیر هنر تئاتر بر فرهنگ جامعه را بیشتر از هنرهای دیگر دانست و گفت: وقتی هنر نمایش با هنر دیگری همچون موسیقی تلفیق شود، می‌تواند هنرهای دیگر را نیز متجلی کند.
براتی افزود: هنر الهامی است که به هر شخصی داده نشده و از این رو هنرمندان نسبت به سایر افراد از درک بالاتری برخوردار هستند و راحت‌تر می‌توانند به تعالی روح برسند.
وی تصریح کرد: جشنواره‌ها صحنه رقابت سالم هستند و هیچ مسئول یا هنرمندی اجازه تخریب آن را ندارد و هنرمندان با همدلی و همیاری یکدیگر می‌توانند زمینه حمایت مسئولان را ایجاد کنند.
براتی با تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره، ابراز امیدواری کرد که پنجمین جشنواره تئاتر استان به میزبانی شهرستان فردوس، جشنواره‌ای پویا و به یاد ماندنی باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول