اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد زنجان:

اختتامیه جشنواره تئاتر استان زنجان فردا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان فردا با حضور هنرمندان و اساتید هنر استان برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره تئاتر استان زنجان فردا برگزار می‌شود
محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان از 25 مهر ماه سال جاری فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا 28 مهر ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه تا کنون گروه‌های مختلفی از هنرمندان تئاتر استان زنجان در این جشنواره به هنرنمایی پرداختند، تصریح کرد: تا کنون هیچ مشکلی در راستای برگزاری جشنواره مشاهده نشده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری تئاتر گلدونه خانم در 25 مهر ماه سال جاری، افزود: این نمایش با حضور هنرمندان تئاتر  شهرستان ابهر به کارگردانی محمدرضا حسینی درقالب گروه یال در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.
وی از برگزاری تئاتر قهوه قجری به کارگردانی میلاد اسکندری خبر داد و ادامه داد: این تئاتر با هنرمندی گروه رنگین کمان در زنجان برگزار شد.
ذوالقدری تصریح کرد: تئاتر قهوه قجری با حضور هنرمندان شهرستان طارم به روی صحنه رفت.
وی تئاتر تیتر داغ را از دیگر تئاترهای برگزار شده در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان عنوان کرد و افزود: این تئاتر به کارگردانی اصغر محمدی با حضور هنرمندان زنجانی به روی صحنه رفت.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: این نمایش با هنرمندی گروه ساحل و با حضور حسین دولتیاری، اصغر محمدی، علی تاران، سجاد سعیدی، حسین محمدی، محسن توفیقی، بهزاد سعیدی، میلاد همتی و محمود مینا خانی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد.
وی از برگزاری تئاتر این یک بازجویی نیست در این جشنواره خبر داد و گفت: گروه هنری اویناز شهرستان خدابنده این نمایش را 26 مهر ماه سال جاری اجرا می‌کنند.
ذوالقدری با بیان اینکه تئاتر این یک بازجویی نیست به کارگردانی آرش قربانی به روی صحنه رفت، خاطرنشان کرد: این تئاتر توسط هنرمندان شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
وی گفت: تئاتر پلی از جنس شیشه به کارگردانی معراج کرمی با هنرمندی گروه نقاب آبی 26 مهر ماه سال جاری اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان متذکر شد: این تئاتر با حضور هنرمندان زنجانی از ساعت 18 تا 19 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.
وی تئاتر "18 مثبت" را از دیگر برنامه‌های بیست و سومین جشنواره تئاتر استان برشمرد و بیان داشت: این نمایش با هنرمندی گروه صبا به کارگردانی حسین جزء جوادی شهرستان ابهر برگزار می‌شود.
ذوالقدری نمایش مثل این تلخ بزرگ به کارگردانی علی عسگری در قالب گروه آروین از سوی هنرمندان زنجانی 27 مهر ماه سال جاری به روی صحنه می‌رود.
وی آخرین برف زمستانی را آخرین تئاتر جشنواره تئاتر استان زنجان اعلام کرد و یادآور شد: این تئاتر به کارگردانی پیمان کریمی با هنرمندی گروه بائو باب شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان پنج‌شنبه، 28 مهر ماه سال جاری با حضور هنرمندان و اساتید هنر استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول