اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی خبر داد:

معرفی داوران پنجمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی از معرفی داوران این جشنواره خبر داد.

معرفی داوران پنجمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی
حسین ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: پنجمین جشنواره تئاتر استان به میزبانی شهرستان فردوس از امروز 27 مهرماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
وی افزود: حسین پرستار، حسین اعتماد، حسن حاجت‌پور و رامین فنائیان به عنوان داوران این جشنواره از مرکز هنرهای نمایشی کشور برای داوری آثار رسیده در شهرستان فردوس حضور می‌یابند.
ابراهیمی تصریح کرد: در این جشنواره تعداد دو اثر نمایشی از شهرستان فردوس، سه اثر از شهرستان بیرجند، دو اثر از شهرستان سرایان و یک اثر از شهرستان سربیشه اجرا می‌شود.
قائم مقام مدیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی و مسئول انجمن نمایش شهرستان فردوس یادآور شد: انجمن نمایش شهرستان فردوس با سابقه 20 ساله یکی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین انجمن‌های نمایشی استان خراسان بزرگ است و در حال حاضر نیز بیش از 200 نفر عضو فعال دارد.
وی گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره صبح امروز با حضور مسئولان و هنرمندان در محل تالار محراب شهرستان فردوس برگزار و بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه، نمایش در قاب پنجره به کارگردانی علیرضا عبدالهی از شهرستان سرایان به اجرا در می‌آید.
ابراهیمی افزود: طی چهار روز برگزاری این جشنواره تعداد هشت نمایش در دو نوبت صبح و عصر اجرا و جلسات نقد و بررسی آثار نیز با حضور داوران جشنواره در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
قائم مقام مدیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی به موفقیت‌های چشمگیر شهرستان فردوس در رشته تئاتر اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان فردوس سابقه حضور در چهار دوره از جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان را دارد و در یکی از دوره‌ها نیز با نمایش " شهر در دست ترتری" موفق به کسب مقام نخست این جشنواره شد.
در پنجمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی نمایش "در قاب پنجره" به کارگردانی علیرضا عبداللهی از شهرستان سرایان صبح و نمایش "ماه مهر از سال شصت" به کارگردانی ندا ملکی از شهرستان بیرجند عصر روز چهارشنبه اجرا می‌شود.
همچنین نمایش " سقوط سایه‌ها" به کارگردانی حسین یوسفی از شهرستان سربیشه و "قلک‌های استخوانی" به کارگردانی حسین پرتوی از شهرستان سرایان به ترتیب در دو نوبت صبح و عصر روز پنج‌شنبه به اجرا در می‌آید.
در سومین روز جشنواره نیز نمایش "مرد گلدانی" به کارگردانی حسین ابراهیمی از شهرستان فردوس صبح و " گانتلت" به کارگردانی ملیحه محمدی از شهرستان بیرجند عصر روز جمعه اجرا می‌شود.
اجرای نمایش " چولی قزک" به کارگردانی علی شریفی از شهرستان بیرجند در صبح روز شنبه و نمایش "اتوبوس" به کارگردانی حسین ابراهیمی از شهرستان فردوس در عصر همان روز پایان بخش برنامه‌های اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر استان در شهرستان فردوس است.
مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی نیز ساعت هشت شب روز شنبه با حضور مسئولان استان و شهرستان و هنرمندان در محل تالار محراب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول