اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد:

توسعه صنعت گردشگری در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به قول مساعد استاندار کرمان در بازدید از پارک در حال احداث امامزاده بی‌بی ‌عصمت، به زودی شاهد توسعه صنعت گردشگری در کوهبنان هستیم.

توسعه صنعت گردشگری در کوهبنان
منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: با سفر استاندار کرمان به کوهبنان چند پروژه مذهبی، رفاهی، عمرانی، مسکونی و آموزشی کلنگ‌زنی و افتتاح شد و با این شرایط شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.
وی با اشاره به بازدید استاندار کرمان از پروژه‌های پرورش کبک شهرستان کوهبنان بیان کرد: آب و هوای مساعد کوهبنان بیانگر این واقعیت است که این شهرستان بهترین نقطه برای پرورش کبک، بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ است و بنا به توصیه استاندار باید نسبت به تقویت این مراکز تلاش و با تشویق جوانان جویای کار و پرداخت وام‌های زودبازده زمینه گسترش این صنعت را فراهم کرد.
متقی تصریح کرد: وجود چهار امامزاده، آثار و بناهای تاریخی فراوان از جمله آسیاب‌های هشت‌گانه آبی، برج‌ها و قلعه‌های تاریخی، سنگ نوشته و ده‌ها اثر تاریخی دیگر کوهبنان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان بدل شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به قول مساعد استاندار کرمان در بازدید از پارک در حال احداث امامزاده بی‌بی ‌عصمت به زودی شاهد توسعه صنعت گردشگری در کوهبنان هستیم و با احداث تله‌کابین در ارتفاعات این امامزاده  حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در کوهبنان را داریم که به اقتصاد و توسعه صنعت گردشگری کمک می‌کند.
متقی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه شهرستان کوهبنان از جمله امنیت پایدار منطقه از تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، معدنی، صنعتی، گردشگری و پرورش طیور دعوت به عمل می‌آید.
وی بیان داشت: تقویت مشاغل خانگی موجب رونق اقتصادی شهرستان و کاهش مهاجرت جوانان جویای کار به شهرستان‌های همجوار می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد شهری پویا و توسعه‌یافته باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول