اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد:

اعزام 5 بانوی قمی به پیکارهای تیراندازی بانوان کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام پنج بانوی قمی به پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

اعزام 5 بانوی قمی به پیکارهای تیراندازی بانوان کشور
محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور از فردا پیگیری می‌شود و طی آن تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در دو رشته جدال خود را از سر می‌گیرند.
وی ادامه داد: میزبان هفته سوم از دور رفت پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور، هیئت تیراندازی استان گیلان است و بانوان عضو تیم‌های حاضر در این مسابقات از فردا در رشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم نیز با ترکیبی متشکل از پنج تیرانداز در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی عازم این رقابت‌ها شده است تا در تلاش برای کسب جواز حضور در مرحله بعد با حریفان رقابت کند.
وی خاطرنشان کرد: از تیم پنج نفره‌ای که به رقابت‌های هفته سوم از دور رفت لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور اعزام شده است، دو تیرانداز در رشته تپانچه بادی و سه تیرانداز نیز در رشته تفنگ بادی حضور دارند.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: تیم تیراندازی هیئت استان قم اعزامی به رقابت‌های هفته سوم از دور رفت لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور را خانم‌ها مژگان علیرضا قمی، عالمه ایزانلو در رقابت‌های رشته تپانچه بادی همراهی می‌کنند.
متقیان‌نژاد بیان کرد: دیدارهای هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه 29 مهر ماه در حالی در شهر رشت برگزار می‌شود که خانم‌ها فهیمه زند، مهسا احمد آبادی و آزاد غنیمتی در رشته تفنگ بادی به رقابت با حریفان می‌پردازند.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور، اظهار کرد: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون تیراندازی، پنجمین دوره لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور مدعیان در دو گروه به انجام می‌رسد.
متقیان‌نژاد عنوان کرد: در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور در این فصل 11 تیم حضور دارند که طی آن تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم در کنار تیم‌های مدعی هم‌گروه خود باید رقابت سختی برای صعود به لیگ برتر کشور برگزار کند.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به تیم‌های هم‌گروه تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در کنار تیم‌های هیئت گیلان، هیئت خراسان شمالی، هیئت تیراندازی فارس، هیئت گلستان، مقاومت اصفهان، هیئت چهارمحال و بختیاری، هیئت قزوین، هیئت کرمان، دانشگاه علوم انتظامی و ایلام برای صعود به لیگ برتر تیراندازی کشور تلاش می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول