اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در هفته چهارم؛

ترکیب قم در لیگ دسته اول تیراندازی مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از مشخص شدن ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات چهارمین هفته لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور خبر داد.

ترکیب قم در لیگ دسته اول تیراندازی مشخص شد
حسین مهره‌ساز امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: پیکارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول تیرانداز باشگاه‌های کشور در بخش مردان روزهای پایانی مهر ماه برگزار می‌شود و تیم هیئت قم نیز به مصاف حریفان می‌رود.
وی ادامه داد: براساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی، پیکارهای این مرحله روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم مهر ماه به میزبانی هیئت تیراندازی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر رقابت خود را پیگیری می‌کنند.
رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: در این مسابقات برای تیم تفنگ بادی قم علی حیدری، میلاد ملاحسینی و حسن مهره ساز عضویت دارند و در تیم تپانچه بادی نیز امیرحسین متوسل، محمود جعفرغفار و محمدعلی نیکوروش حضور دارند.
وی در ادامه با تاکید تیراندازان قم شرایط مناسبی برای صعود به لیگ برتر کشور دارند، ابراز داشت: با توجه به تمرینات برگزار شده، قطعا تیراندازان قم این هفته نیز همچون هفته‌های قبل پیکارهای این فصل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور تمرکز خوبی از خود نشان خواهند داد.
رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: پیکارهای امسال لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در دو گروه برگزار می‌شود که تیم هیئت تیراندازی قم در گروهی قرار دارد که در حال حاضر شرایط مناسبی برای صعود از این گروه داریم.
وی عنوان داشت: در مسابقات این فصل تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم در مرحله مقدماتی در گروه دوم در کنار تیم‌های قدری قرار گرفته است اما با توجه به نفرات بسیار خوب، جوان و آماده‌ای که انگیزه بسیار زیادی نیز دارند، امسال به دنبال صعود هستیم.
مهره‌ساز اضافه کرد: پیکارهای هفته نخست فصل جدید نیز با رقابت‌ تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور، به میزبانی هیئت تیراندازی استان گلستان در شهر گرگان برگزار شد که با عملکرد خوب و قابل قبول تیم هیئت تیراندازی قم همراه بود.
وی اظهار داشت: در دومین هفته این مسابقات که به میزبانی هیئت تیراندازی استان اردبیل برگزار شد، تیراندازان قمی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با تیم میزبان رقابت کردند که در پایان در رده‌بندی در جایگاه مناسبی ایستادند.
رئیس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به اهمیت توجه به این رشته ورزشی تاکید کرد: ورزش تیراندازی از رشته‌های سفارش شده در دین ما است و با توجه به قدمت و سابقه در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی در قم پیشرفت بسیار خوبی داشته است و قطعا روند پیشرفت خود را در هر دو بخش مردان و بانوان نیز حفظ خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی در قم هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی دارای استعدادهای بسیار زیادی است که توانمندی خود را در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده‌اند و به همین دلیل در نظر داریم با توجه بیشتر به امر آموزش، آینده‌ درخشانی را برای این تیراندازی رقم بزنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول