اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 و 22 مهرماه؛

مرحله دوم لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور 21 و 22 مهرماه در مجموعه ورزشی شهید زرین اصفهان انجام می‌شود.

مرحله دوم لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان در اصفهان برگزار می‌شود
محمدرضا آقاباباگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال با ویلچر دسته دو کشور در گروه الف پیگیری شد.
وی با بیان اینکه مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال با ویلچر دسته دو کشور در گروه الف با حضور تیم‌های هیئت البرز، هیئت خمینی شهر اصفهان، هیئت بم کرمان در کرج برگزار شد، تصریح کرد: تیم خمینی شهر به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به ورزش تیراندازی با کمان کرد و افزود: مرحله دوم مسابقات لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور به میزبانی فولادمبارکه سپاهان برگزار می‌شود.
وی گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ تیراندازی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور 21 و 22 مهرماه در مجموعه ورزشی شهید زرین اصفهان انجام می‌شود.
آقا بابا گلیان اضافه کرد: در این مرحله از مسابقات تیم‌های فولادسپاهان اصفهان، هیئت استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، گلستان، مرکزی، فارس و گیلان با هم رقابت می‌کنند و احتمال افزایش تیم‌ها نیز وجود دارد.
وی اظهار داشت: مرحله نخست این رقابت‌ها تیرماه سال جاری در تبریز برگزار شد و تیم‌های فولادمبارکه اصفهان، هیئت مازندران و هیئت آذربایجان شرقی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول