اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد:

بهره‌برداری از 57 پروژه برق‌‌رسانی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:‌ همزمان با هفته دولت 57 پروژه برق‌رسانی و توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معبر در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 57 پروژه برق‌‌رسانی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پنج پروژه برق‌سانی در سرعین اظهار داشت: ‌پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 135 هزار و 848 میلیون ریال تکمیل و در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسید.
وی بیان داشت: در شهرستان نمین پروژه سرمایه‌گذاری برای واگذاری انشعاب جدید به متقاضیان واحد‌های سنگین و مجتمع‌‌های مسکونی و تجاری، برق‌رسانی به مسکن مهر نمین، ‌احداث پروژه‌های روشنایی معابر و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه با 3 هزار و 20 میلیون ریال اجرایی شده و به بهره‌برداری رسید.
علیزاده تصریح کرد: به میمنت هفته دولت در سرعین 6 پروژه با اعتبار 4 هزار و 855 میلیون ریال، در شهرستان اردبیل پنج پروژه با 58 هزار و 620 میلیون ریال، ‌شهرستان نمین چهار پروژه برق‌رسانی با 3 هزار و 20 میلیون ریال و در شهرستان نیر نیز سه پروژه با 3 هزار و 660 میلیون ریال در این ایام مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل عمده پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان‌ها را برق‌رسانی به چندین روستا، ‌احداث خط و پست هوایی، ‌اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، نیرو رسانی به مجتمع‌های مسکونی به ویژه مسکن مهر و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های  انتقال نیرو اعلام کرد.
این مسئول بیان داشت: در مرکز استان همزمان با هفته دولت برق‌رسانی به مسکن مهر 576 واحدی کوثر اردبیل، 492 واحدی رسالت و 120 واحدی طلاب اجرایی شده که اعتبار صرف‌شده برای آن 7 هزار و 120 میلیون ریال بوده است.
این مسئول اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و روشنایی معابر در نقاط مختلف، نیرو رسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری برای واگذاری انشعابات جدید به متقاضیان تجاری و خانگی را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در مرکز استان اعلام کرد که در این ایام بهره‌برداری از آنها آغاز شده است.
وی بیان داشت:‌ در شهرستان پارس‌آباد نیز همزمان با هفته دولت هفت پروژه برق‌رسانی اجرایی شده که افزایش ظرفیت پست 63 کیلو‌ ولت اجیر‌لو، ‌احداث خط تک‌مداره، برق‌رسانی به دو برجک مرزی با استفاده از انرژی خورشیدی و احداث پروژه‌های روشنایی معابر از جمله این طرح‌های است که با مجموع اعتبار 2 میلیارد و 777 میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
علیزاده در ادامه افزود:‌ در دو شهرستان جنوبی استان نیز شامل کوثر و خلخال در مجموع 10 پروژه با سرمایه‌گذاری 6 هزار و 87 میلیون ریال به مناسبت این ایام به بهره‌برداری رسید که احداث پست هوایی، نیرو‌ رسانی به پروژه‌های صنعتی و برق‌رسانی به چندین روستا از جمله آنها است.
وی از برق‌رسانی به مسکن مهر 192 دو واحدی مشگین‌شهر به همراه 300 واحد مسکن فرهنگیان خبر داد و  گفت: ‌در شهرستان مشگین‌شهر در مجموع پنج پروژه برق‌رسانی در ایام هفته دولت با سرمایه‌گذاری 10 هزار 570 میلیون ریال آماده بهره‌برداری و استفاده شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد:‌ در شهرستان گرمی نیز چهار پروژه برق‌رسانی از جمله برق‌رسانی به 66 واحد مسکن مهر، چندین واحد صنعتی،‌ روشنایی معابر و توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری با هدف واگذاری انشعابات جدید در مجموع با 3 هزار و 916 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در پایان اظهار داشت: ‌در طی خدمات دولت نهم و دهم در حوزه برق‌رسانی استان اردبیل بیش از 6 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
انتهای پیام /ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول