اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی و شبکه توزیع برق در منطقه ویژه پارس خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در پارس جنوبی
سیدپیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی در خط مقدم جبهه اقتصادی در سال جاری قرار دارد و حجم و کیفیت کارهای انجام شده در منطقه ویژه قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.
وی افزود: پارس جنوبی به محیط پیرامونی خود توجه خاصی دارد و در واقع بدون رشد و توسعه استان بوشهر و شهرستان‌های این استان، پارس جنوبی نمی‌تواند پیشرفت کند و همه مسئولان صنعت نفت و پارس جنوبی برای توسعه استان اهتمام ویژه دارند.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در احداث و تکمیل راه‌ها و بزرگراه‌های استان شاهد مشارکت ارزشمند صنعت نفت هستیم و بسیاری از بزرگراه‌های استان با همت پارس جنوبی احداث شده است.
موسوی تصریح کرد: پارس جنوبی در احداث طرح‌های فرهنگی و ورزشی و ساخت اماکن ورزشی و تجهیز سالن‌ها و اماکن فرهنگی نیز تلاش خوبی از خود نشان داده و شاهد اقدامات زیربنایی در این عرصه هستیم.
وی افزود: در اجرای طرح‌های شهری و روستایی نیز همکاری مناسبی با مسئولان داشته‌ایم و در حد توان و ظرفیت منطقه ویژه کمک و مساعدت کرده‌ایم.
مدیرعامل پارس جنوبی از توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی و شبکه توزیع برق در منطقه ویژه پارس خبر داد و یادآور شد: چهار پروژه در این زمینه آماده بهره‌برداری است که هر کدام از طرح‌ها ارزش و اهمیت زیادی دارند.
موسوی اذعان داشت: پروژه توسعه شبکه روشنایی منطقه ویژه، پروژه کابل‌کشی 33 کیلوولت به 34 دستگاه پست برق و دو پروژه احداث 32 دستگاه پست برق با ولتاژهای متفاوت از جمله پروژه‌های یاد شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اضافه کرد: بررسی وضعیت اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه پارس نشان می‌دهد انجام عملیات پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی کیفیت بهتری خواهد یافت و بویژه در سال جهاد اقتصادی با تلاش مضاعف کارکنان و مدیران به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.
موسوی اظهار داشت: صنعت نفت در مسیر رشد و پیشرفت روزافزون قرار دارد و با حضور مهندس قاسمی شاهد کار و تلاش بسیار خوبی در تمام حوزه‌های صنعت نفت هستیم و روند رو به رشدی در تکمیل فازهای پارس جنوبی مشاهده می‌شود که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول