اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرج:

دفاتر نمایندگی مجمع امور صنفی راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی کرج گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر دفاتر نمایندگی مجمع امور صنفی در نقاط مختلف استان البرز راه‌اندازی شود.

دفاتر نمایندگی مجمع امور صنفی راه‌اندازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، میر ابراهیم صدیق بطحایی بعد از ظهر امروز در نشستی اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر و شهرهای اقماری لذا به منظور ارائه خدمات باید دفاتر نمایندگی مجمع امور صنفی بیشتر شود.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات واحدهای صنفی دور بودن مسافت مجمع امور صنفی به منظور کسب پروانه است لذا این مشکل سبب شده است تا برخی از واحدهای صنفی بدون اخذ مجوز اقدام به فعالیت کنند.
این مسئول گفت: برای رفع این مشکل و نظارت کامل بر روی واحدهای صنفی باید این دفاتر در مناطق مختلف تشکیل شود.
وی افزود: برای تشکیل این دفاتر نیازمند تأمین بودجه و اعتبارات هستیم که امیدواریم مسئولان توجه جدی به این امر داشته باشند.
در ادامه این مراسم امام جمعه کمالشهر طی سخنانی بر اهمیت و ضرورت ایجاد دفتر نمایندگی مجمع امور صنفی در این منطقه تأکید کرد و افزود: امیدواریم با تاسیس این دفاتر در کمالشهر مشکلات موجود بر سر راه واحدهای صنفی مرتفع شود.
حجت‌الاسلام علی خالق‌پرست ادامه داد: با تأسیس این دفاتر گامی مهم به سمت نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی در این منطقه برداشته خواهد شد.
وی تأکید کرد: همچنین واحدهای بدون پروانه نیز اقدامات لازم به منظور اخذ مجوز فعالیت را انجام می‌دهند.
امام جمعه کمالشهر راه‌اندازی این دفاتر را مهم ارزیابی کرد و افزود: این اقدام می‌تواند زمینه‌های رشد و توسعه واحدهای صنفی و همچنین رونق در کسب و کار را سبب شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول