اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی انجام شد؛

پیاده‌روی عمومی با مشارکت 1000 نفر در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز تربیت‌بدنی و ورزش، کارکنان و کارگران شرکت پالایش گاز فجر جم مسیر 2 کیلومتری ورودی شرکت را پیاده‌روی کردند.

پیاده‌روی عمومی با مشارکت 1000 نفر در پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز فجر جم بعد از ظهر امروز در آیین پیاده‌روی عمومی در پالایشگاه جم اظهار کرد: ورزش همگانی یک ضرورت انکارناپذیر است و خوشبختانه شاهد توجه خاص همه مدیران، کارکنان و کارگران شرکت پالایش گاز فجر جم به این ضرورت هستیم.
محمدرضا بزرگی کازرونی خاطرنشان کرد: همیشه جامعه ورزش و ورزشکاران مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در این زمینه شاهد موفقیت‌های بزرگی نیز در این شرکت بوده‌ایم.
وی عنوان کرد: پیاده‌روی باشکوه امروز نشان‌دهنده سلامتی جسم و روحیه بالای کارکنان پالایشگاه است و ان‌شاالله اینگونه مراسمات استمرار داشته باشد.
رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: بی‌شک ما زمانی شاهد موفقیت و کار مضاعف خواهیم بود که نیروی انسانی از سلامت کافی برخوردار باشد و یقینا این سلامت در ورزش تجلی می‌یابد.
بزرگی کازرونی بیان کرد: مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم همواره تاکید زیادی بر امر ورزش داشته و ما از این فرصت نهایت بهره را خواهیم برد.
وی حمایت‌های مدیر‌عامل و همت کارکنان و کارگران در امر ورزش را عاملی برای تولید و بهره‌وری بهتر در شرکت پالایشگاه فجر جم دانست.
رئیس امور ورزش پالایشگاه جم تصریح کرد: هدف از برگزاری این پیاده‌روی بزرگ، حمایت از جامعه ورزش شرکت، توسعه فعالیت‌های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در بین کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و نیز نهادینه کردن فرهنگ پیاده‌روی در میان کارکنان است.
بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز به مناسبت روز تربیت‌بدنی و ورزش، بیش از هزار نفر از کارکنان و کارگران و مدیران شرکت پالایش گاز فجر جم مسیر 2 کیلومتری ورودی شرکت را طی یک نظم باشکوهی پیاده‌روی کردند.
این پیاده‌روی بزرگ از درب ورودی پالایشگاه تا محل ساختمان مرکزی ادامه داشت و با اهدا جوایزی به برگزیدگان مسابقه همراه بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول