اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان؛

برنامه‌های هفته تربیت بدنی نهبندان تشریح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان ضمن تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی در این شهرستان گفت: بیش از 10 برنامه شاخص و ارزشمند طی این هفته در نهبندان برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته تربیت بدنی نهبندان تشریح شد
داوود شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: هم‌اکنون 26 هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد 17 هیئت ورزشی فعال و بقیه آنها نیمه فعال به کار خود ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: هیئت‌هایی نظیر فوتسال، جودو، پرورش اندام، والیبال، کاراته، کونگ‌فو، بدمینتون تکواندو و کشتی از جمله فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی نهبندان به شمار می‌آیند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان تعداد ورزشکاران بیمه شده نهبندانی را در سال گذشته یک‌هزار و 222 نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تعداد یک‌هزار و 50 نفر ورزشکار در نهبندان بیمه شدند که این رقم رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.
شرفی با اشاره به اینکه این اداره هم‌اکنون دارای چهار سالن سرپوشیده و یک زمین ورزشی روباز است،  تصریح کرد: یک فضای سرپوشیده نیمه تمام در شهر نهبندان و یک سالن ورزشی سر پوشیده در شهر شوسف نیز وجود دارد.
وی یادآور شد: جوانان ورزش‌دوست و ورزشکار شهرستان هم‌اکنون از پنج زمین فوتبال خاکی روستایی،‌ چهار سالن ورزشی سرپوشیده روستایی و 60 زمین خاکی والیبال روستایی بهره می‌جویند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در نهبندان به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: این همایش جمعه هفته جاری از محل میدان عاشوراخانه تا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) است.
شرفی دیدار با خانواده شهدا و شهدای ورزشکار، دیدار جامعه ورزشی شهرستان با امام جمعه، برگزاری مسابقات کاراته انتخابی شهرستان و اهدای جوایز به نفرات برتر تیم والیبال روستایی و عشایری نهبندان که در شهرستان یزد مقام نخست مسابقات والیبال منطقه شش کشوری را کسب کردند، را از عمده برنامه‌های هفته تربیت بدنی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در طی هفته تربیت بدنی مسابقات والیبال با حضور پنج تیم متشکل از جهاد کشاورزی، هلال احمر، روستای چاهداشی، نیروی انتظامی و شهرداری نهبندان برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقه دوستانه تیم‌های منتخب والیبال و فوتسال نهبندان به صورت رفت و برگشت با تیم‌های منتخب شهرستان سربیشه انجام می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان تصریح کرد: برگزاری مسابقه تیم‌های فوتسال روستایی در سالن ورزشی عیاران واقع در روستای چاهداشی، برگزاری کارگاه آموزشی ورزش و تندرستی روح و روان و برگزاری مسابقات بدمینتون ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول هفته تربیت بدنی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول