اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان؛

سرپرست اداره تربیت بدنی سمیرم معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان سید محمد رضا فلسفی به عنوان سرپرست جدید تربیت بدنی شهرستان سمیرم معرفی شد.

سرپرست اداره تربیت بدنی سمیرم معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید تربیت بدنی سمیرم در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان، توسعه ورزش را از اهداف جدی تربیت بدنی کشور دانست و اظهار داشت: تربیت بدنی یک فعالیت بین بخشی است و سود متولیان ورزش از توسعه ورزش، ارتقای سطح سلامتی مردم است.
وی بر حمایت مسئولان شهرستان در راستای توسعه ورزش تأکید کرد و افزود: یکی از راه‌هایی که سلامتی را برای مردم به ارمغان می‌آورد توسعه ورزش است و همه افرادی که می‌توانند در راستای ارتقای سلامت مردم قدم بردارند تلاش کنند و به ورزش نگاه درآمدی نداشته باشند.
رشید خدابخش با اشاره به 3هزار و 800 نفر بیمه شده ورزشی در سال گذشته در شهرستان سمیرم گفت: امسال نیز در شش ماه نخست 2هزار و 900 نفر نیز به جمع بیمه شدگان ورزشی اضافه شدند که نشانه رشد و توسعه ورزش در این شهرستان است.
وی تصریح کرد: هدف ما بیمه شدن حداقل 10درصد جمعیت شهرستان معادل 13هزار نفر است.
به گزارش فارس در ادامه مراسم بخشدار مرکزی سمیرم از فعالیت بیش از 80 هیئت ورزش در شهرستان خبر داد و با اشاره به قابلیت و استعداد بالقوه این شهرستان در زمینه ورزش بیان کرد: هیئت‌های ورزش شهرستان سمیرم به شدت با کمبود اعتبار مواجه هستند و اگر به این شهرستان نگاه ویژه شود، بازخوردش را هم به‌صورت ویژه و مطلوب می‌بینید.
روح‌الله شهبازی افزود: شش پروژه نیمه تمام ورزش در شهرستان است که در صورت تأمین اعتبار سه پروژه در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
گزارش فارس حاکی از آن است که در ادامه رئیس سابق تربیت بدنی سمیرم محسن آصفی از تغییر و تحول در آکادمی هنرهای رزمی و استقبال پرشور جوانان در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: در گذشته از سالن کشتی تنها در دو رشته تکواندو و کشتی استفاده می‌شد، اما اکنون 18 رشته در این سالن فعالیت می‌کنند و همچنین تعداد کشتی‌گیران شهرستان از هشت نفر به 90 نفر افزایش یافته است.
به گزارش فارس، در پایان مراسم طی قرائت حکمی سید محمدرضا فلسفی به سمت سرپرست جدید تربیت بدنی شهرستان معرفی و از زحمات یک ساله محسن آصفی رئیس سابق تربیت بدنی قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول