اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات تنیس خاکی قهرمانی کشور در کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات تنیس خاکی قهرمانی کشور در کرمان با انتخاب شش برگزیده در بخش انفرادی و سه برگزیده در بخش گروهی به کار خود پایان داد.

مسابقات تنیس خاکی قهرمانی کشور در کرمان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه سلامی نایب رئیس فدراسیون تنیس خاکی بانوان  پیش از ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات با حضور 9 تیم در قالب 33 ورزشکار از سراسر کشور از تاریخ 22 مهر ماه آغاز شده بود که امروز به پایان رسید.
وی با اشاره به سومین دوره میزبانی استان کرمان از مسابقات قهرمانی تنیس خاکی کشور و ابراز رضایت از نحوه برگزاری این مسابقات در کرمان افزود: این مسابقات با میزبانی خیلی خوب کرمان برگزار شد.
سلامی با اشاره به اینکه این مسابقات به دلیل جابه‌جایی از فصل تابستان و برگزاری در مهر ماه با غایب بودن تعدادی از ورزشکاران دانش‌آموز و دانشجو روبه‌رو بوده گفت: امیدواریم این مسابقات در آینده‌ای نزدیک در فصل تابستان برگزار شود تا همه بتوانند در این مسابقات حضور یابند.
وی بیان داشت: در بخش انفرادی زیر 16 سال‌ الهه اشرفیان‌، زهرا زرکش، کیمیا گلابگیر و فائزه رشیدی حسن‌آبادی از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
سلامی تصریح کرد: همچنین در بخش انفرادی در رده سنی زیر 18 سال سحر نجفی از آذربایجان شرقی مقام اول‌، فائزه کوچواری از آذربایجان شرقی مقام دوم و نگین سیّدنا از کرمان و صفورا آهوان‌بر از ایلام به طور مشترک مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
به گزارش فارس، مراسم اختتامیه مسابقات تنیس خاکی قهرمانی کشور رده سنی زیر 16 و 18 سال با حضور مسئولان تربیت بدنی استان در محل سالن تنیس اقبال بانوان کرمان برگزار شد.
در پایان این مراسم از فاطمه اسدی و سیما پورمهر به دلیل همکاری خوب در برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون تنیس خاکی بانوان با اعطای لوح تقدیر تجلیل شد.
همچنین تیم استان ایلام در این دوره از مسابقات به عنوان تیم با اخلاق انتخاب شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول