اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس قم:

پیکارهای انتخابی تنیس قم جمعه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی تنیس قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور در روز جمعه این هفته خبر داد.

پیکارهای انتخابی تنیس قم جمعه برگزار می‌شود
سید‌مقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز پیکارهای تنیس قهرمانی کشور نداریم، رقابت‌های انتخابی تنیس قم با هدف شناخت برترین‌های دو رده سنی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی زیر 16 و زیر 18 سال با شرکت برترین‌های کشور برگزار می‌شود و به همین خاطر رقابت‌های انتخابی تنیس استان قم را در این دو رده سنی برگزار می‌کنیم تا از موجودیت تنیس استان، بهترین‌ها را انتخاب کنیم.
دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: حضور در پیکارهای انتخابی تنیس استان قم برای عموم علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته محدودیت خاصی ندارد اما مهلت‌ ثبت‌نام حضور در این مسابقات تا روز چهارشنبه بیستم مهر ماه است.
وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از ورزشکاران مایل به شرکت در رقابت‌های انتخابی تنیس قم، تا روز چهارشنبه این هفته در دفتر هیئت تنیس استان قم واقع در مجموعه بزرگ ورزشی شهید حیدریان قم صورت می‌گیرد و آماده استقبال از عزیزان علاقه‌مندان هستیم.
خاتمی عنوان کرد: مسابقات انتخابی تنیس رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال قم روز جمعه بیست و دوم مهر ماه با شرکت نفرات ثبت‌نام شده این دو رده سنی در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود و از عموم دوستداران این رشته برای تماشای این رقابت‌ها دعوت می‌کنیم.
وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات تنیس قهرمانی کشور بیان کرد: بر اساس تقویم فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس قهرمانی کشور در رده‌های سنی ۱۶و ۱۸ سال روزهای آغازین آبان ماه با شرکت برترین‌های کشور برگزار می‌شود.
دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به میزبان برگزاری این دوره از پیکارهای تنیس قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: با اعلام فدراسیون تنیس، هیئت تنیس استان کرمان میزبان رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور رده‌های سنی ۱۶و ۱۸ سال شده است.
وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری این رقابت‌ها، از سوی کمیته مسابقات  فدراسیون تنیس کشورمان دستورالعمل اجرائی مسابقات تنیس قهرمانی کشور که در استان کرمان برگزار می‌شود، به هیئت‌ها اعلام شده است.
خاتمی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی 16 و 18 سال قهرمانی کشور، هر تیم شامل چهار تنیسور متشکل از دو بازیکن زیر۱۶ سال و دو تنیس باز زیر ۱۸ سال خواهد بود.
دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی کشور در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود که در بخش تیمی مشترک 16 و 18 سال، دو بازی انفرادی و یک بازی دو نفره به انجام می‌رسد.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول