اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر مسکن؛

6850 واحد مسکن مهر در گیلان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح 6 هزار و 850 واحد مسکن مهر با حضور وزیر مسکن در آبان سال جاری در این استان خبر داد.

6850 واحد مسکن مهر در گیلان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن گیلان خواستار استفاده مردم از فرصت به دست آمده شد و اظهار داشت: مسکن مهر فرصت طلایی برای خانه‌دار شدن مردم محسوب می‌شود.
وی وام مناسب، کاهش نرخ بهره بانکی، تخفیف در خدمات زیربنایی و مهندسی، پروانه ساختمان، نظارت و مشارکت سازمان‌های مختلف را فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن مردم عنوان کرد.
سعادتی با اشاره به برطرف شدن موانع کلانشهر رشت، تصریح کرد: سهم دستگاه‌های خدمت‌رسان باید با جدیت در مسکن مهر پیگیری شود.
استاندار گیلان از افتتاح 6 هزار و 850 واحد مسکن مهر با حضور وزیر مسکن در آبان سال جاری در این استان خبر داد و گفت: پروژه مسکن مهر باید در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات قرار گیرد.
وی بر مشخص شدن سهم آورده افراد در مسکن مهر تاکید کرد و ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های مختلف در صورت کوتاهی در اجرای پروژه مسکن مهر به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
سعادتی با بیان اینکه بانک‌ها باید توجه بیشتری به پروژه مسکن مهر داشته باشند، متذکر شد: دستگاه‌های نظارتی مهلت بیشتری به دستگاه‌های اجرایی بدهند.
استاندار گیلان پروژه مسکن مهر را امری خیر توصیف کرد و بیان داشت: فرمانداران ارزیابی دقیقی از اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌ها ارائه دهند.

* خانه‌دار شدن دهک‌های کم درآمد هدف اولیه مسکن مهر است
مدیرکل سازمان بازرسی گیلان نیز در این جلسه بر توجه مدیران به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: مدیران باید هدفمند و راهبردی عمل کنند.
سیدحمید حسینی هدف اولیه پروژه مسکن مهر را دهک‌های کم درآمد جامعه توصیف کرد و افزود: حدود 15 هزار واحد مسکن مهر در رشت در حال ساخت است و 60 هزار نفر در آن ساکن می‌شوند.
وی با بیان اینکه دهک‌های کم درآمد جامعه انتظار دارند نظام به آنها توجه بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: عملکرد سازمان مسکن و شهرسازی گیلان در اجرای پروژه مسکن مهر در مجموع خوب بوده و رضایت‌بخش است.
حسینی به اتمام کار پیمانکارانی که در اجرای پروژه مسکن گیلان دچار مشکل بودند، اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‌های خدمت‌رسان در آماده‌سازی زیرساخت‌ها باید به وظایف خود عمل کنند.
مدیرکل سازمان بازرسی گیلان لوله‌گذاری فاضلاب و پست 63 کیلو ولت پروژه مسکن مهر رشت را از جمله مواردی دانست که هنوز آماده نشده است و تاکید کرد: نظارت در اجرای پروژه‌ها باید جدی گرفته شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول