اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

ساخت فضای آموزشی مسکن مهر تسریع یابد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان به تسریع در ساخت فضای آموزشی مسکن مهر تاکید کرد و گفت: 100هزار واحد مسکن مهر باید تا پایان سال آماده بهره‌برداری باشد که در این راستا فضاهای آموزی آن نیز آماده شود.

ساخت فضای آموزشی مسکن مهر تسریع یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سید جمال‌الدین صمصام شریعت شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به افتتاح جمعی پروژه‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهارداشت: 185 میلیارد تومان اعتبار برای 150هزار متر فضای آموزشی آموزش و پرورش باید انعکاس گسترده پیدا کند.
وی با بیان اینکه در ساخت فضای آموزشی باید به سرشماری در حال انجام توجه بیشتری کرد، افزود: باید در تطبیق آمار، اشتغال، کار، مسکن و فضای کار با توجه به افزایش جمعیت و جابه جایی مباحث و توسعه‌ها را در نظر گرفت.
معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: در بحث آمار، آینده نگری را بیشتر به فضاهای کمک آموزشی و ورزشی سوق دهیم تا با فضای اضافی مواجه نشویم.
وی با بیان اینکه این فضاهای اضافی موجود می‌تواند در اختیار مدارس غیرانتفاعی قرارگیرد، ادامه داد: بزرگ‌ترین مشکل این مدارس ماده صد است و همچنین حکم تفکیک بوده که باید با برنامه‌ریزی در اختیار مدارس غیرانتفاعی قرار گیرد.
صمصام شریعت ادامه داد: این مسئله که بسیاری از مراکز آموزشگاهی با آن مواجه هستند باید در راس کار قرار گیرد.
وی در ادامه به طرح مسکن مهر و ایجاد فضای آموزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تحویل گیری 170هزار واحد مسکن مهر و جابه جایی جمعیت از نقطه‌ای به نقطه دیگر صورت می‌گیرد و باید به مسئله آموزشی آن اهتمام بیشتری داشت.
معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه افراد متعددی متولی و متقاضی مدارس غیرانتفاعی هستند، اضافه کرد: باید هر دو نوع مدرسه دولتی و غیردولتی موجود باشد و این امر به سرعت دنبال شود چراکه 100هزار واحد مسکن مهر باید تا پایان سال آمده باشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول