اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

مسکن مهر با 30 میلیون ریال برای جوانان قابل تامین است/ مسکن جوان در 12 ماه تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای مسکونی تک خوابه با حدود 30 میلیون ریال اولیه قابل تحویل به جوانان است و هیچ گونه فشاری بر زوجین جوان وارد نخواهد شد.

مسکن مهر با 30 میلیون ریال برای جوانان قابل تامین است/ مسکن جوان در 12 ماه تامین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد اشرف‌نیا ظهر امروز در همایش ازدواج آسان در تبریز با بیان اینکه فعالیت در زمینه ترویج ازدواج آسان در میان جوانان دارای جایگاهی مهم است، اظهار داشت: علاوه بر اجر معنوی این اقدام فعالان ازدواج از سوی دولتمردان نیز شایسته تجلیل است.
وی خواهان تمسک زوجین به زندگی حضرت علی(ع) و حضرت صدیقه طاهره (س) شد و گفت: توجه به گذشت، ایثار و فداکاری الگویی است که باید از این دو بزرگوار فرا گرفت.
اشرف‌نیا ادامه داد: اعتماد به طرفین در ازدواج موجب حل مشکلات می‌شود که در این میان صبر و استقامت نیز دارای اهمیتی خاص است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: توجه به ابعاد معنوی در زندگی انسان دارای نتایج دنیوی و اخروی است و در زندگی مشترک نیز معنویت دارای اهمیتی خاص است.
اشرف‌نیا خواستار توجه به قناعت و صرفه‌جویی در زندگی زوجین جوان شد و گفت: فرهنگ مصرف باید در زندگی زوجین جوان مورد توجه باشد.
وی گفت: جوانان ایران اسلامی در مراحل مختلف مبارزات ضدشاهنشاهی و نیز تاریخ دفاع مقدس همواره با رویکردی معنوی حرکت کرده‌اند و امروز نیز این حال و هوا در میان جوانان وجود دارد.
اشرف‌نیا با اشاره به توجه دولت به مسکن دار کردن جوانان و مردم گفت: هر کس تاکنون اقدام به دریافت مسکن نکرده، دولت آماده است تا در مدت 12 ماه مسکن آنان را تامین کند.
اشرف‌نیا گفت: تامین مسکن مهر برای زوجین جوان در شهر جدید سهند صورت می‌گیرد و در این راستا سفارشات لازم نیز شده است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مسکن مهر در شهر جدید سهند در متراژهای مختلف است که زوجین جوان با توجه به توان و علاقمندی خود نسبت به این مسئله توجه کنند.
وی اظهار داشت: واحدهای مسکونی تک خوابه با حدود 30 میلیون ریال اولیه قابل تحویل به جوانان است و هیچ گونه فشاری بر زوجین جوان وارد نخواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول