اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون فراشبند تاکید کرد:

انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی در مسکن مهر فراشبند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون فراشبند گفت: انجام به موقع تعهدات توسط مردم و دستگاه‌های اجرائی تنها رمز موفقیت این شهرستان در مسکن مهر است.

انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی در مسکن مهر فراشبند
بوستان بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فراشبند اظهار داشت: از جمله پروژه‌های عظیم و ملی در شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند ساخت مسکن مهر بوده که عملیات اجرایی آن از سال 1387 آغاز شده است.
وی افزود: در عین حال تلاش‌های فراوان برای تکمیل و تحویل به موقع واحدهای مسکونی مهر به دلایلی بهره‌برداری از این پروژه به تعویق افتاده است.
رئیس اداره تعاون فراشبند ادامه داد: مشارکت به موقع دولت و مردم تنها رمز موفقیت پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور بوده است.
بهرامی با اشاره به تعلل در ایفای تعهدات از سوی ادارات دولتی و متقاضیان اضافه کرد: مسکن مهر با مشارکت دولت و با پرداخت وام‌های ارزان قیمت و مشارکت مردم صورت می‌پذیرد و اگر یکی از این دو مورد در ایفای تعهدات خود تعلل ورزند پیشرفت مسکن مهر با تاخیر همراه می‌شود.
وی با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان فراشبند ابراز داشت: مسکن مهر شهر فراشنبد شامل 256 واحد مسکونی بوده که در حدود دو سال ساخته و تحویل متقاضیان شده و در حال بهره‌برداری است.
رئیس اداره تعاون شهرستان فراشبند با بیان اینکه رمز موفقیت بهره‌برداری زودهنگام مسکن مهر در این شهرستان ایفای به موقع تعهدات توسط مردم و بانک‌ها بوده تصریح کرد: این موفقیت مرهون همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرائی در سطح این شهرستان از جمله شهرداری، ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز، مخابرات و مدیریت و درایت مدیران پر تلاش تعاونی‌ها و عدم حواشی فرصت‌سوز در این شهر بوده است.
بهرامی در پایان اذعان داشت: امروز نتیجه تمام هماهنگی‌ها و همدلی‌ها در شهر فراشبند، ایجاد شهرک زیبای مسکن مهر با قیمت ارزان و کیفیت بالا و مطلوب و اجرای آن در مدت زمان کوتاه معقول بوده است که باید الگو قرار داده شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول