اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان صورت گرفت؛

افتتاح پروژه مسکن مهر زو‌ج‌های جوان در کوهبنان

خبرگزاری فارس: پروژه 16 واحدی مسکن مهر زوج‌های جوان شهرستان کوهبنان با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

افتتاح پروژه مسکن مهر زو‌ج‌های جوان در کوهبنان
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، شامگاه دوشنبه و با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از چند پروژه در شهرستان کوهبنان آغاز شد که افتتاح پروژه 16 واحدی زوج‌های جوان از جمله آن بود.
این پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است در زمین اهدایی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان از سال 85 آغاز شده، اما هنوز زیرساخت‌های آن تأمین نشده است.
همچنین استاندار کرمان فاز سوم جاده پشتکوییه شهرستان کوهبنان را که به طول شش کیلومتر و با اعتبار 740 میلیون تومان در فاصله زمانی پنج ماه عملیاتی شده است، افتتاح کرد.
پرده‌برداری از سه ستون کاشی‌کاری شده مسجد جامع کوهبنان که قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مکان مذهبی کوهبنان است و در طول قرن‌های گذشته بارها مرمت و بازسازی شده است، با حضور نجار صورت گرفت.
استاندار کرمان در ادامه پروژه 132 واحدی مسکن مهر شهرستان کوهبنان را که عملیات اجرایی آن از ابتدای سال 87 در زمینی بالغ بر 2 هزار و 200 مترمربع و با اعتبار 600 میلیون تومان آغاز شده است، افتتاح کرد.
نجار همچنین از پروژه طرح هادی روستای افزاد و روند ساخت فضای سبز امامزاده بی‌بی عصمت شهرستان کوهبنان بازدید و ابراز امیدواری کرد این پروژه‌ها در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول