اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی اعلام کرد:

اجرای طرح هادی در روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: طرح هادی در روستاهای بالای 5 خانوار آذربایجان غربی تا پایان برنامه پنجم توسعه اجرا می‌شود.

اجرای طرح هادی در روستاهای آذربایجان غربی
ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای این منظور باید اعتبارات لازم تامین شود ولی در حال حاضر روند تامین اعتبار در این زمینه ضعیف است.
وی تصریح کرد: برای اجرای این برنامه لازم است سالانه 80 تا 90 میلیارد تومان برای استان تامین اعتبار شود تا طرح هادی این روستاها را اجرایی کنیم.
این مسئول با اشاره به میزان اعتبار تخصیصی، افزود: امسال 17 میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافته است.
عزیزی با بیان اینکه معادل این میزان اعتبار نیز از طریق منابع ملی اختصاص می‌یابد، بیان کرد: مجموع اعتبار برای این منظور به 35 میلیارد تومان می‌رسد و با این میزان اعتبار نمی‌توان برنامه‌ها را در اجرایی کردن طرح هادی به سرانجام رساند.
وی با تاکید بر تسریع در روند تامین اعتبار برای اجرای طرح هادی، اعلام کرد: باید این روند شتاب بیشتری به خود بگیرد تا به اهداف خود در برنامه‌های تعیین شده برسیم.
این مسئول در ادامه با اشاره به آمار پنج سال گذشته در طرح ویژه بهسازی اماکن روستایی، گفت: بهسازی ویژه مسکن روستایی آذربایجان غربی در سال 84 با بهسازی 57 هزار واحد با اعتبار 448 میلیارد تومان آغاز شده است که از این میزان 38 هزار واحد روستایی بهسازی شده‌اند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای این منظور 284 میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: مابقی این واحدها که حدود 20 هزار واحد است که در حال اجرا هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته سال آینده به اتمام می‌رسند.
عزیزی با اشاره به تسهیلات واگذار شده به واحدها، تصریح کرد: برای هر واحد که طرح ویژه بهسازی در آن اجرایی می‌شود 10 میلیون تومان وام در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و محدودیتی برای روستاییان در استفاده از تسهیلات برای بهسازی امکان روستایی نداریم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول