اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک خیر نیکوکار صورت گرفت؛

احداث بخش تالاسمی در بیمارستان بقیه‌الله الاعظم دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: با همت خیر نیکوکار دیلمی ساختمان بخش تالاسمی در محوطه بیمارستان بقیه‌الله الاعظم احداث می‌شود.

احداث بخش تالاسمی در بیمارستان بقیه‌الله الاعظم دیلم
عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با احداث بخش تالاسمی مطابق استانداردهای تعریف شده وزارت بهداشت و درمان خدمت‌رسانی به بیماران تالاسمی تسهیل می‌شود.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون خدماتی از قبیل آزمایشات روتین، ویزیت رایگان دندانپزشکی متخصص اطفال و داخلی، تهیه و تحویل اقلام و تجهیزات تزریق دسفرال در منزل و پیگیری مستمر و تشویق بیماران به تزریق دسفرال در منزل به 23 بیمار تالاسمی این بخش ارائه می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متنوع تفریحی نظیر برگزاری جشن تولد بیماران در بخش تالاسمی، برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی، اهدای عیدی به بیماران تالاسمی و تجهیز بخش به رایانه از دیگر خدماتی است که در این بخش به بیماران ارائه می‌شود.
وی به تلاش‌ها و زحمات دلسوزانه مسئول بخش تالاسمی اشاره کرد و گفت: توانسته‌ایم تا حدودی رنج ناشی از تحمل بیماری را برای این بیماران التیام بخشیم.
ناصری یادآور شد: بدون کمک و یاری مسئولان استان و شهرستان و مردم و شوراها خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان میسر نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای طرح پویایی مدیریت مراکز بهداشتی درمانی موفقیت‌آمیز بوده و نتایج خوبی به همراه داشته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: برنامه عملیاتی پویایی مدیریت مراکز بهداشتی درمانی در سال 89 و با هدف تقویت مدیریت در مراکز و رفع مشکلات و ضعف‌ها تدوین و اجرا شد.
وی گفت: در این برنامه سعی شد با تکیه بر امکانات و داشته‌های کنونی در کوتاه‌ترین زمان ارائه خدمات مدیریتی و به دنبال آن توانایی اجرایی و نظارتی کارکنان مراکز افزایش یابد.
ناصری افزایش سطح آگاهی مدیران، شناخت موانع موجود در مراکز بهداشتی درمانی، افزایش انگیزه مدیران و پایش برنامه را از جمله استراتژی‌های این برنامه عنوان کرد.
بخش تالاسمی شهرستان دیلم از سال 77 خدمت رسانی به بیماران تالاسمی را آغاز کرده است.  
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول