اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور خبر داد:

شرکت 590 داوطلب در دوره‌های آموزشی سرشماری نیشابور

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: 590 نفر داوطلب این شهرستان برای اجرای طرح سرشماری سال 90 در دوره‌های آموزشی ستاد سرشماری مستقر در فرمانداری شرکت کردند.

شرکت 590 داوطلب در دوره‌های آموزشی سرشماری نیشابور
سیدجلال هاشمی در حاشیه برگزاری آخرین مرحله نهایی کارگاه آموزشی آمارگیران نفوس و مسکن نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: از این تعداد 370 نفر داوطلب زن و 220 نفر داوطلب مرد بودند.
وی افزود: 590 نفر فراگیر پس از گذراندن دوره‌های توجیهی با حضور بر درب برخی منازل افراد برای آنان فرم آمارگیری آزمایشی پر کردند.
رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیشابور خاطرنشان کرد: در این مرحله از آمارگیری نفوس و مسکن در نیشابور علاوه بر کادر اداری ستاد، 356 نفر مامور آمارگیر، 94 نفر کارشناس گروه، 89 نفر بازبین و 24 نفر کارشناس در غالب ستاد شهرستان فعالیت می‌کنند.
هاشمی از مردم و همشهریان نیشابوری خواست تا همچون گذشته با ارائه مدارک لازم و پاسخگویی به سؤالات آمارگیران در زمان اجرای این طرح مهم ملی بیش از پیش همکاری کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول