اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

کوتاهی مدیران در تسهیل سرشماری پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: هرگونه کوتاهی مدیران این شهرستان در امر سرشماری و کمک به مسئولان آمارگیری پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

کوتاهی مدیران در تسهیل سرشماری پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، نصرت‌‌الله انصاری شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی بخشداران، مدیران ادارات و شوراهای شهر و روستای این شهرستان اظهار داشت: آمار محور برنامه‌ریزی است و مدیران نباید بدون داشتن اطلاعات و آمار برای جامعه برنامه‌ریزی کنند که عدم تحقق برنامه‌ها به دلیل نداشتن آمار دقیق است.
وی افزود: در بعضی مواقع گزارش را اطلاعات می‌دانند و این امر سبب بروز اشتباه در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود که ما باید بدانیم گزارش و اطلاع دو مقوله متفاوت هستند.
مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه گزارش، خبری است که صحت و سقم آن مورد تایید نیست، گفت: تصمیم‌گیری که بر مبنای گزارش است سرانجامی جز شکست ندارد.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اطلاعات خبری است که صحت و سقم آن مورد تایید بوده و تصمیماتی که بر اساس اطلاعات است درست و قابل اطمینان خواهد بود.
انصاری یادآور شد: اینک جمع شده‌ایم که آمار و اطلاعات این شهرستان را در ابعاد مختلف از مرحله گزارش به اطلاعات تبدیل کنیم و این راهی ندارد مگر اینکه تمام دستگاه‌های اداری با همدیگر در خصوص آگاهی بخشی به مردم کوتاهی نکنند و بدانند که رمز گرفتن اطلاعات صحیح از مردم آگاهی بخشیدن به آنها خواهد بود.
این مسئول تصریح کرد: اگر توانستیم مردم را آگاه کنیم قادر به کسب اطلاعات هستیم و اگر در آگاه‌سازی مردم خوب عمل نکنیم آن‌چه جمع‌آوری می‌کنیم گزارش است و گزارش ما را در تصمیم‌گیری به خطا می‌کشاند.
وی با تاکید بر اینکه باید تمام امکانات این شهرستان در اختیار این وظیفه مهم قرار گیرد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اداری باید امکانات مورد نیاز را در اختیار عوامل اجرایی قرار دهند و هیچ‌گونه عدم تعامل و کوتاهی در این راستا توسط دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.
فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: هر کجا در جهت تصمیم‌گیری‌ها از جمله در مقوله سیاسی، امنیتی و فرهنگی خطای مدیریتی بود، ریشه، مبدا و اصل آن نبود اطلاعات است. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول