اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان‌قدس رضوی:

قرآن محوری‌ترین شیوه تعامل بین اماکن متبرکه است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات آستان‌قدس رضوی گفت: قرآن محوری‌ترین شیوه تعامل و ارتباط بین اماکن متبرکه است.

قرآن محوری‌ترین شیوه تعامل بین اماکن متبرکه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ سید جلال حسینی در دیدار قراء و حافظان بین‌المللی عراق اظهار داشت: آستان‌قدس رضوی نگاهی راهبردی در ارتباط با معارف قرآنی دارد و قرآن را در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مورد تأکید قرار داده است.
وی در زمینه آموزش‌هایی که برای معارف و علوم قرآنی از سوی آستان‌قدس رضوی برای عموم فراهم شده، گفت: در مراکز قرآنی وابسته به این نهاد از مقطع پیش دبستانی تا سطوح دکتری افراد مشغول فراگیری علوم قرآنی هستند.
حسینی تصریح کرد: کتابخانه تخصصی علوم قرآن برای علاقه‌مندان دایر شده و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان‌قدس رضوی نیز به صورت تخصصی به مطالعه و پژوهش‌های قرآنی می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌مندی زائران بارگاه منور رضوی از برنامه‌های قرآنی، محافل و جلسات انس با قرآن در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان‌قدس رضوی برگزاری برنامه‌ها و محافل قرآنی در عتبات عالیات و دیگر اماکن مذهبی را تجلی پیوند جاودان قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد.
وی ادامه داد: برگزاری این برنامه‌ها پاسخی عملی به تبلیغات مسموم و القائات جریان‌های منحرفی مانند وهابیت است که شیعه را به دوری از قرآن متهم می‌کنند.
حسینی زیارت را ظرفیتی بی‌نظیر و استثنایی برای جهان اسلام و سبب وحدت و همگرایی امت‌های اسلامی دانست.
وی اظهار داشت: امیدواریم در آینده بتوانیم تعاملاتی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، انتقال تجربیات، هنر و معماری اسلامی و دیگر عرصه‌ها بین آستان قدس رضوی و دیگر اماکن مذهبی داشته باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول