اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی اردبیل:

محوریت حرکت در جامعه قرآنی باشد

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: محوریت حرکت‌های معنوی در جامعه باید مبنای قرآنی داشته باشد و جامعه به سمت انس با تعالیم قرآنی حرکت کند.

محوریت حرکت در جامعه قرآنی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر صبح امروز در جلسه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ قرآن در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز اصلاح و دگرگونی نگرش‌ها در جامعه باشد.
وی ادامه داد: اگر تمام انسان‌ها به ‌ویژه مسلمانان در عمل به وظایف و تکلیف خود قرآن و احکام اسلامی را مبدا و محور اصلی حرکت خود قرار دهند دیگر شاهد انحراف و نادرستی در جامعه نخواهیم بود.
این مسئول بیان داشت: پیام‌ها و معارف قرآن بعد از گذشت قرن‌ها همچنان ناب و اصیل است و بشریت نیز تشنه چنین معارف حقیقی و اصیل است.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: آنان که در قرآن غوطه‌ور شدند به حقیقت به درهای ارزشمندی دست یافته‌اند که در هیچ آیین، مسلک و مرامی سراغی از آن را نمی‌توان گرفت.
صابر محوریت حرکت معنوی در جامعه را قرآن خطاب کرد و اظهار داشت: اگر در تمام مسالک نگرش‌ها و رفتارهای ما قرآن ملاک و معیار باشد در آن صورت کج‌روی نخواهیم دید.
برگزاری مسابقه نورالهدی و نغمه‌های آسمانی، حمایت از موسسات و خانه‌های قرآنی، کرسی تلاوت، مکتب‌خانه‌های قرآنی و اعلام سهمیه شهرستان‌ها، بررسی عملکرد شش ماهه اول در زمینه قرآنی و اعلام برنامه در شش ماهه دوم از جمله موضوعاتی بود که مسئول دارالقرآن در این جلسه طرح کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول