اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دشتستان:

از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه مدارس قرآنی بهره ببریم

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دشتستان گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه مدارس قرآنی بهره ببریم.

از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه مدارس قرآنی بهره ببریم
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا جابری بعد از ظهر امروز در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه آب‌پخش اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.
وی افزود: تقویت آموزش و پرورش در همه حوزه‌ها امری لازم و اساسی است و باید از همه ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب و بهینه استفاده کنیم.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دشتستان ضمن تشکر از فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی در مدارس و توجه خاص به اهداف تربیتی در اجرای برنامه‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و پیچیدگی امور تربیتی و پرورشی لازم است همکاران با توجه و دقت خاص دستورالعمل‌ها را مطالعه و پیگیری کنند.
جابری افزود: توسعه مدارس قرآنی با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود و مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش نیز به این مسئله توجه خاصی دارند.
وی عنوان کرد: امور تربیتی و پرورشی باید جدی گرفته شوند و البته باید با شیوه‌های صحیح و با برنامه‌ریزی اصولی در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و تربیتی گام برداریم و باید با جذب حداکثری و دفع حداقلی، دانش‌آموزان را به سمت برنامه‌های فرهنگی و دینی جذب کنیم.
جابری بیان کرد: دشتستان دارای استعدادهای درخشانی است و برای رشد و پیشرفت بیشتر باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
در این همایش هر یک از کارشناسان مدیریت در حوزه کاری خود توضیحات لازم را ارائه و بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و راه‌اندازی مدارس قرآنی تاکید کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول