اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

صبا با دست خالی شهرداری را بدرقه می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تلاش می‌کند برای تثبیت جایگاه خود در جمع مدعیان، شهرداری تبریز را با دست خالی بدرقه کند.

صبا با دست خالی شهرداری را بدرقه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین هفته از دور رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز می‌شود و طی آن 18 تیم حاضر در لیگ، در سه روز 9 دیدار حساس برگزار می‌کنند که یکی از این دیدارها مصاف صبای قم با شهرداری تبریز محسوب می‌شود.
طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز در مسابقه حساس خود در یازدهمین هفته از دور رفت لیگ یازدهم، از ساعت 15 و30 دقیقه عصر شنبه سی‌ام مهر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.
تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در شرایطی در این دیدار حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در جدول رده‌بندی لیگ برتر، چهار پله با یکدیگر اختلاف دارند و به ترتیب در رده‌های چهارم و هشتم جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته‌اند.
دو تیم یازدهمین بازی خود در دور برگشت لیگ را در حالی برگزار می‌کنند که تا این هفته از نیم ‌فصل نخست لیگ یازدهم در پنج بازی خانگی و نیز در پنج دیدار خارج از خانه برابر حریفان خود به میدان رفته‌اند که حاصل تلاش آنها 19 امتیاز برای صبا و 14 امتیاز برای شهرداری تبریز بوده است.
تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز آخرین بار در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم در دیدار رفت مسابقات فصل گذشته لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که آن مسابقه با تساوی پر گل و جالب توجه چهار بر چهار به پایان رسید.
این در حالی است که ترکیب کادر فنی شهرداری تبریز نسبت به فصل گذشته کاملاً دست‌خوش تغییر و تحولات شده، ولی صبای قم همانند دیدارهای رفت و برگشت لیگ دهم با عبدالله ویسی سرمربی جوان و خوش فکر خود برابر شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.
با این حال در ترکیب کادر فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز تغییرات زیادی به وجود آمده است و این تیم در طول فصل گذشته با دو مربی و در این فصل نیز با یک مربی جدید دیگر کار می‌کند، تبریزی‌ها در فصل گذشته با اکبر میثاقیان لیگ برتر را آغاز کردند اما در میانه راه حمید درخشان سرمربی آنها شد.
امسال نیز میودراگ یسیچ صربستانی هدایت تیم فوتبال شهرداری تبریز را بر عهده دارد و این تیم تا این هفته از مسابقات از 10 بازی قبل خود 14 امتیاز کسب کرده، ضمن اینکه بهترین نتیجه آنها در بازی‌های خارج از خانه، برتری دو بر یک مقابل پرسپولیس تهران در این فصل است.
صبای قم در حال حاضر، تیم 19 امتیازی جدول رده‌بندی لیگ برتر است و در صورت برتری در دیدار شنبه، می‌تواند تا صدر جدول صعود کند، و تیم شهرداری تبریز هم با کسب 14 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی ایستاده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول