اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد:

احداث 14 سالن ورزشی توسط بسیج نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از کلنگ‌زنی 14 سالن ورزشی چندمنظوره با عنوان صالحین در این ناحیه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

احداث 14 سالن ورزشی توسط بسیج نیشابور
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرهنگ پاسدار احمد عنایت ظهر امروز در نشست خبری در اتاق فرماندهی این ناحیه، اظهار داشت: این سالن‌های ورزشی، چندمنظوره بوده که به همراه اتاق اداری، رختکن و سرویس‌های ورزشی، آماده میزبانی انواع بازی‌های توپی، رزمی و آمادگی جسمانی برای عموم خواهران و برادران به‌ویژه بسیجیان است.
وی افزود: متراژ این سالن‌ها 400 متر مربع بوده که فعلا 650 میلیون ریال برای فاز اول احداث آن در مرحله سفت‌کاری، تأمین اعتبار شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان کرد: برای اتمام ساخت این پروژه‌ها به حداقل همین میزان اعتبار نیاز است که مسئولان سپاه استان، قول همکاری دادند.
به گفته عضو ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیشابور، پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها تا پایان سال افتتاح رسمی شوند.
عنایت ادامه داد: محل احداث هفت سالن ورزشی در شهر نیشابور و هفت سالن دیگر در شهرهای عشق‌آباد، خرو و قدمگاه و روستاهای سلطان‌میدان، کلاته محمدجان، گلبوی سفلی و شاداب احداث می‌شوند.
وی با اشاره به مشکل تأمین زمین برای احداث سالن‌های ورزشی در جنوب شهر نیشابور به‌عنوان منطقه حاشیه‌نشین، یادآور شد: معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور قول مساعد داده است که این مشکل را به نحو مقتضی حل کند تا جوانان این منطقه نیز از خدمات ورزشی بسیج بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول