اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

مجتمع ورزشی شهید قلیوند را یارای جمعیت نیست‌

خبرگزاری فارس: با اینکه یک ساعت به وصال یار مانده است، مجتمع ورزشی شهید قلیوند شهرستان کنگاور را یارای جمعیت نیست.

مجتمع ورزشی شهید قلیوند را یارای جمعیت نیست‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتمع ورزشی قلیوند در ساعت‌های مانده به دیدار رهبر مملو از جمعیتی است که مشتاق دیدار آقایشان هستند و جمعیت سربندهای لبیک یا خامنه‌ای بر سر دارند و به طرف محل سخنرانی مقام رهبری در حال حرکت هستند.
پیرزن 78 ساله‌ای در حالی که به سختی می‌تواند راه برود و اهل تاراب‌آباد است، می‌گوید: به خاطر رهبرم آمده‌ام خدا نگهدارش باشد...
عبدالعلی رمضانی، پیرمرد فرتوت 75 ساله‌ای که عکس رهبری را در دست دارد آرام آرام در حال حرکت به سمت جایگاه سخنرانی مقام معظم رهبری در مجتمع ورزشی شهید قلیوند‌ است و درباره احساسش می‌گوید: رهبر عزیز من است، نور چشم و عمر ماست...
عاطفه، دختر‌ 10 ساله کنگاوری که به عشق رهبرش از چند روز گذشته بی‌تابی می‌کند، می‌گوید: رهبرم را دوست دارم به عشق دیدار او به اینجا آمده‌ام و از شوق دیدارش تا صبح بیدار مانده‌ام.
حضور تعدادی از جوانان کنگاوری که عکس رهبر معظم انقلاب را روی لباس‌هایشان چاپ کرده‌اند با سر دادن شعارهای لبیک یا خامنه‌ای و جانم فدای رهبر در حال حرکت به سمت جایگاه هستند.
همچنین برات‌علی طاهرآبادی، 80 ساله و پدر شهید درباره احساسش این گونه می‌گوید: من یعقوبی هستم و برای دیدن یوسفم بی‌تابم و امروز یوسفم را می‌بینم.
از جمله دست‌نوشته‌هایی که در میان جمعیت مشتاق دیدار رهبری به چشم می‌خورد: یا ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار و جانم فدای رهبر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول