اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان تاکید کرد:

تقویت فرهنگ ایثار میان دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: اردوهای راهیان‌نور فرهنگ ایثار را در بین دانش‌آموزان تقویت می‌کند.

تقویت فرهنگ ایثار میان دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال گنجی در شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان اظهار داشت: اردوهای راهیان‌نور گام موثری در راستای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی تاثیر بسزایی در روح و روان دانش‌آموزان داشته و موجب تقویت روحیه شهادت طلبی در بین آنها می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان یادآور شد: دانش‌آموزان روحیه انعطاف‌پذیری دارند و اعزام آنها در قالب کاروان‌های راهیان‌نور کمک شایانی به عملکرد بهتر آنها در زندگی کرده و موجب می‌شود آنها دیدگاه بازتری نسبت به مسائل جامعه داشته باشند.
وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری اردوهای راهیان‌نور ادامه داد: کاروان‌های راهیان‌نور با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان زنجانی مواجه شده است.
گنجی تصریح کرد: اردوهای راهیان‌نور تاثیر بسیار مثبتی بر روحیات نوجوانان دارد چرا که دانش‌آموزان با همسالان خود به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور موجب تحول در نحوه نگرش دانش‌آموزان دارد، افزود: با تبیین این اردوها و با آگاه‌سازی بهتر دانش‌آموزان می‌توان کمک شایانی در تحول دیدگاه و ترویج فرهنگ ایثار در بین دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام داد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان‌نور با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شده است، افزود: اعزام دانش‌آموزان ناحیه یک زنجان از چهاردهم مهر ماه آغاز شده و دانش‌آموزان در دو مرحله به این مناطق اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه در این سفر معنوی به برنامه‌های جانبی نیز توجه بسیاری شده است، افزود: در این اردوها 52 مربی نیز دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.
گنجی تصریح کرد: همچنین 24 نفر از بسیجیان نیز دانش‌آموزان را در این سفر همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در خصوص کاروان‌های راهیان‌نور افزود: همچنین در اسفند و بهمن ماه سال‌جاری نیز تعدادی از ‌دانش‌‌آموزان دختر به مناطق جنگی اعزام ‌می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور رایگان بوده و در قالب طرح تحول درس آمادگی دفاعی صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: در این اردوها دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
همچنین در پایان این جلسه مدیر مدرسه شاهد به ارائه گزارشی از وضعیت این مدرسه تصریح‌ کرد: متاسفانه برخی از مشکلات در مدرسه وجود دارد، که مسئولان اجرایی امر باید اقدامات لازم را حل مشکلات مدرسه انجام دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول