اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت موسس فدراسیون جهانی کشتی چوخه:

درصدد ارائه برنامه جامع 4 ساله کشتی چوخه به فیلا هستیم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت موسس فدراسیون جهانی کشتی چوخه گفت: به دنبال این هستیم که برنامه جامع 4 ساله کشتی چوخه را به فیلا ارائه دهیم.

درصدد ارائه برنامه جامع 4 ساله کشتی چوخه به فیلا هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قربانی صبح امروز در حاشیه نخستین دوره مسابقات کشتی‌های سنتی جوانان جهان و آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون کشتی چوخه به زودی به فیلا ارائه می‌شود
وی بیان داشت: هیئت موسس فدراسیون جهانی چوخه تلاش می‌کند تا شرایط لازم برای تاسیس این فدراسیون مها کند که در نخستین گام اساسنامه آن تهیه و در حال ترجمه به سه زبان است تا به کمیته کشتی‌های سنتی فیلا برای تصویب ارایه شود.
رئیس هیئت کشتی چوخه استان خراسان رضوی افزود: پیش‌نویس قوانین و مقررات کشتی با چوخه نیز در حال آماده شدن است که به زودی به کمیته کشتی‌های سنتی ارایه می‌شود.
وی بیان داشت: در مسابقات کشتی‌های سنتی فیلا اقبال جهانی از این رشته را به وضوح مشاهده کردیم زیرا که ورزشکاران سایر کشورها علاقه‌مندی زیادی از این رشته از خود نشان دادند.
قربانی افزود: در گذشته هم چوخه دارای قانون بود اما سلیقه بر آن حاکم بود اما با تدوین قوانین و تصویب آن دیگر سلیقه افراد نمی‌تواند بر قوانین تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول