اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان کر‌مانشاه‌:

کشتی کرمانشاه افت نکرده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان کر‌مانشاه‌ گفت: عدم حضور کشتی‌گیران شاخص کر‌مانشاهی نتیجه اخیر در مسابقات ‌قهرمانی کشور را به دنبال داشت و کشتی کرمانشاه افت نکرده است.

کشتی کرمانشاه افت نکرده است
محمد هیچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مطلبی که با عنوان کشتی کر‌مانشاه افت کرده است، منتشر شده بود به دلیل اشتباه سهوی با این عنوان منتشر شد لذا باید در خصوص بر‌گزاری مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در مشهد مقدس و کسب نتیجه تیمی کر‌مانشاه در این رقابت‌ها بگویم که تیم کر‌مانشاه در این دوره متشکل از کشتی‌گیران جوان بود و به جز جعفر دلیری‌ و رضا‌ افضلی همگی برای نخستین ‌بار بود به قهر‌مانی کشور اعزام می‌شدند چرا که کشتی‌گیران شاخص کر‌مانشاهی که صاحب عنوان‌ بودند از جمله احسان امینی، عرفان امیری، حسن رضایی و اشکان ازلی‌فر در این دوره از رقابت‌ها حضور نداشتند و این عدم حضور کشتی‌گیران سبب شد که کر‌مانشاه به نتیجه دلخواه و شایسته خود نرسد.
رئیس هیئت کشتی استان کر‌مانشاه‌ افزود: البته باید گفت کسب مدال طلای جعفر دلیری در این مسابقات ارزش بسیاری داشت چرا که تیم‌های خراسان و مازنداران‌ که به ترتیب عناوین اول و سوم را کسب کرده بودند در هیچ وزنی  صاحب مدال طلا نشدند.
هیچی خاطر‌نشان کرد‌: نتیجه کسب شده توسط کشتی‌گیران کر‌مانشاهی در قهر‌مانی بز‌رگسالان چندان ضعیف نبود زیرا اکثر کشتی‌گیران جوان ما به دور سوم رقابت‌ها راه یافتند و این نشانه از پشتوانه‌سازی در سال‌های آینده برای کشتی بزرگسالان خواهد بود.
رئیس هیئت کشتی استان کر‌مانشاه در پایان با اشاره به نتیجه مسابقات کشتی جوانان کشور در اصفهان‌ گفت:‌ تیم جوانان کشتی آزاد استان کرمانشاه در مسابقات‌ قهرمانی جوانان کشور که در اوایل مهر‌ماه در استان اصفهان بر‌گزار شد توانست با کسب 2 مدال طلا و سه بر‌نز بر سکوی کشور بایستند که این موقعیت نسبت به سال گذشته صعود 13پله‌ای را به دنبال داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول