اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان همدان خبر داد:

حضور همدان با نام شهرداری در لیگ برتر کشتی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان همدان از حضور همدان با نام و اسپانسری شهرداری همدان در لیگ برتر کشتی خبر داد.

حضور همدان با نام شهرداری در لیگ برتر کشتی
جلال صابریون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پس از پیگیری‌های به عمل آمده و ‌حمایت مدیرکل تربیت بدنی و کمک استاندار توانستیم مجوز حضور را با نام شهرداری همدان در لیگ برتر کشتی همدان بگیریم.
وی افزود: مقرر شد شهرداری همدان با اعتبار اولیه 400 میلیون تومان اسپانسر تیم کشتی همدان باشد.
رئیس هیئت کشتی استان تصریح کرد: به غیر از همدان، شهرداری ملایر هم با اعتبار بالغ بر 200  میلیون تومان به عنوان اسپانسر تیم کشتی ملایر برای حضور در لیگ برتر آماده شده است.
وی خاطرنشان کرد: البته برای حضوری قدرتمند در لیگ امسال باز هم نیازمند حمایت مسئولان استان بالاخص حمایت استاندار هستیم.
صابریون گفت: در خصوص کارهای فنی و سرپرستی، اختیارات را به امیر عفراتی (نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی ایران) واگذار کردیم که امیدواریم تیمی قدرتمند را راهی میدان کند.
وی اضافه کرد: احتمال حضور سعید ابراهیمی، صادق گودرزی، جوکار و جمال میرزایی در این تیم‌ها بسیار زیاد است و امیدواریم با توجه به روحیه‌ای که از این کشتی‌گیران سراغ داریم حضور در تیم استانشان را به دیگر تیم‌ها ترجیح دهند.
رئیس هیئت کشتی همدان در خصوص مزایای حضور در لیگ گفت: حضور در لیگ می‌تواند به عنوان عامل محرکه‌ای و جرقه‌ای برای کشتی گیران و از طرفی محلی برای درآمدزایی ورزشکاران حرفه‌ای باشد و در پشتوانه‌سازی کشتی استان هم می‌تواند تاثیرات بسزایی داشته باشد.
وی تصریح کرد: اولویت ما برای حضور در لیگ برتر از کشتی‌گیران بومی است که امکان افزوده شدن مهره‌هایی در وزن‌های خاص هم وجود دارد.
صابریون در خاتمه  ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر همدان گفت: امیدواریم با حضوری قدرتمند در لیگ بتوانیم افتخارات گذشته استان را در لیگ به دست آوریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول