اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 آبان ‌ماه جاری؛

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ کشتی نوجوانان می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات لیگ کشتی نوجوانان کشور 22 آبان‌ ماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ کشتی نوجوانان می‎شود
کیومرث هادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ورزش کشتی این استان در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است.
وی از کسب مدال طلای یکی از کشتی‌گیران پیشکسوت این استان در مسابقات جهانی خبر داد و گفت: بهروز جمشیدی کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم این استان موفق شد در مسابقات جهانی لهستان با غلبه بر حریفانی از کشورهای روسیه، ترکیه، لهستان و آلمان عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
هادی‌پور خاطرنشان کرد: این مدال برای نخستین بار توسط یکی از کشتی‌گیران استانی در مسابقات جهانی به دست آمده است.
رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 2 هزار کشتی‌گیر در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هیئت کشتی این استان در تمام شهرستان‌های هفتگانه استان فعال است که با توجه به کارنامه و فعالیت‌های انجام شده، هیئت کشتی شهر هفشجان فعال‌ترین هیئت ورزشی است.
وی با بیان اینکه جوانان این استان از استعدادهای بی‌شماری در زمینه ورزش‌های انفرادی به ویژه در رشته کشتی برخوردار هستند، افزود: استعدادیابی در روستاها و مدارس به‌ منظور شناسایی استعدادها و پرورش توانمندی‌های جوانان علاقمند به این رشته ورزشی پشتوانه خوبی برای ورزش کشتی کشور و ارتقای سطح ورزش استان خواهد بود.
هادی‌پور عملکرد هیئت کشتی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر هیئت کشتی این استان در تمام شهرستان‌های هفت‌گانه استان فعال است که با توجه به کارنامه و فعالیت‌های انجام شده، هیئت کشتی شهر هفشجان فعال‌ترین هیئت ورزشی است.
وی مدیریت خوب، حمایت مالی و استقبال مردمی را از موارد لازم در موفقیت این رشته ورزشی خواند و افزود: با حمایت مالی و مدیریت قوی، ورزش کشتی این استان می‌تواند حضوری موفق در میدان ورزشی داشته باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول