اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سبزوار:

حضور خانواده‌ها در بطن آموزش سبب پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت: فرصت دادن به انجمن اولیا مدارس سبب بروز و ظهور استعدادهای نهفته دانش‌آموزان می‌شود.

حضور خانواده‌ها در بطن آموزش سبب پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام محمود مداحی صبح امروز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش شهر داورزن اظهار داشت: باید فرصت‌های مناسب برای بروز توانمندی‌های آنان توسط آموزش و پرورش مهیا شود.
وی با اشاره به آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان مدارس تصریح کرد: حضور خانواده‌ها در بطن آموزش دانش آموزان سبب پیشرفت و حل مشکلات دانش‌آموزان می‌شود.
وی اشراف کامل بر فعالیت‌های دانش آموزان توسط اولیا را یادآور شد و افزود: نباید ورود به محدوده دانش آموزان دخالت در امورآنان تلقی شده چرا که سبب مقاومت و یا بروز عکس العمل‌های منفی می‌شود.
وی از دیگر اهداف تشکیل این انجمن را راهنمایی‌های موثر دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: دانش آموزان باید بدانند تحصیل و کسب علم فقط برای کسب جایگاه اجتماعی و یا کار در آینده نیست.
وی در ادامه ایجاد فرصت‌های هم اندیشی دینی برای دانش آموزان را از ضروریت‌های کاری آموزش و پرورش منطقه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پرکردن خلاهای آموزش و پرورشی با همکاری کارشناسان آموزش و پرورش از سطح حوزه و دانشگاه میسر می‌شود.
امام جمعه داورزن بر نظم و استفاده از خرد جمعی درکارها تاکید کرد و گفت: متولیان امر آموزش باید ایجاد فرصت‌ها را برای دانش آموزان جدی دانسته و بر ترغیب آنان برای استفاده از فرصت‌ها تاکید کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهر داورزن نیز در این جلسه به تاکید مسئولان استانی در اجرای تفکیک جنسیتی مدارس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این اداره مدارس مختلط در سطح راهنمایی منطقه حذف شده است.
احمد سلیمانی به لجاجت برخی اولیا دانش آموزان در روستای بیزه از توابع این بخش برای ادامه این شکل از مدرسه در این روستا  اشاره کرد و افزود: کاهش جمعیت دانش آموزی سبب مختلط شدن مدرسه شده است .
وی ادامه داد: با ارائه راهکارهای مناسب و جذب دانش آموزان در مراکز شبانه روزی این مشکل مرتفع می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد: والدین با تدبیر مناسب مانع از بروز احتمالی برخی مشکلات درسی و اخلاقی دانش آموزان شوند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول