اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرگان:

دانشگاه آزاد گرگان واحد مادر برای واحدهای گلستان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: این دانشگاه به عنوان واحد مادر برای واحدهای گلستان در حال ایفای نقش است.

دانشگاه آزاد گرگان واحد مادر برای واحدهای گلستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه به منظور آشنایی دانشجویان با آئین‎نامه‎ها و ضوابط آموزشی، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به عنوان دانشگاهی برنامه‎محور با شتاب متوازن در مسیر رشد و توسعه گام بر می‎دارد.
وی تصریح کرد: همت بلند و تلاش مضاعف تمام مسئولان و کارکنان در رشد و توسعه همه جانبه و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‎های این واحد دانشگاهی تاثیر چشمگیری داشته است و شاهد این مدعا کسب رتبه‎های برتردر زمینه‎های مختلف علمی و پژوهشی و ... توسط دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در سطح ملی و بین‎المللی است.   
رئیس شورای آموزشی منطقه  10 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در زمره واحدهای بسیار بزرگ در سطح کشور و به عنوان قدیمی‎ترین واحد دانشگاهی در بین واحدهای استان گلستان بوده که با تحت پوشش قرار دادن شش مرکز آموزشی آق‎قلا، گمیشان، گالیکش، بندرترکمن، کردکوی، بهاران و اداره دبیرخانه جذب هیئت علمی، شورای آموزشی منطقه 10، دبیرخانه هیئت امنای استان گلستان، دبیرخانه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، دبیرخانه کمیته عفاف و حجاب و نقش فعالی در رشد و توسعه علم و دانش در استان گلستان داشته و به عنوان واحد مادر برای واحدهای گلستان در حال ایفای نقش است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در زمینه فراهم کردن امکانات علمی، پژوهشی، رفاهی گام‎های مثبتی برداشته شده است.
محسنی به پروژه‎های در حال ساخت و آماده افتتاح این واحد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: بیش از 20 هزار مترمربع فضای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در آینده‎ای نزدیک افتتاح می‎شود و بزرگ‌ترین کتابخانه مرکزی، بزرگ‌ترین سالن اجتماعات و بزر‌گ‌ترین سالن آی‎سی‎تی و همچنین مجموعه ورزشی چند منظوره و استخر سرپوشیده و خوابگاه دانشجویی خواهران در این واحد دانشگاهی در حال احداث است که در آینده‎ای نزدیک افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار خواهند گرفت.
وی به دانشجویان توصیه کرد: براساس علاقه‎مندی‎های خویش از این امکانات فراهم شده استفاده و در خصوص حل مشکلاتشان حتما سلسله مراتب را رعایت کنند تا هر چه سریع‎تر مشکلات احتمالی آنها برطرف شود.
محسنی مهم‌ترین سیاست‎های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان را ارتقای کیفیت، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت دانشجویان، گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی، فراهم‎سازی شرایط مطلوب برای نیل به دانشگاه جهانی ذکر کرد و گسترش رشته‎های تحصیلات تکمیلی و دکترای حرفه‌ای و فراهم کردن زیرساخت‎های مناسب برای رشد و توسعه کمی و کیفی، توجه به مراکز تحقیقاتی، گسترش تولیدات علمی پژوهشی را از مهمترین برنامه‎های آینده دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دانست.
رئیس هیئت اجرایی جذب هیئت علمی استان گلستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با دارا بودن بیش از 34 آزمایشگاه و کارگاه تخصصی، سه مرکز تحقیقاتی فعال، 54 کلاس درس مجهز به تجهیزات سمعی و بصری و بیش از 70 هزار عنوان کتاب، 200 عضو هیئت علمی  و بیش از 7 هزار دانشجو در 80 رشته تحصیلی به عنوان نمادی از دانشگاه فعال و پویا در بین واحدهای دانشگاهی استان گلستان و حتی کشور شناخته شده است به دانشجویان توصیه کرد با شناخت صحیح و استفاده مناسب از این امکانات از دوران دانشجویی خود بهترین استفاده را ببرند.  
رئیس ستاد بزرگداشت سی‌امین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی محسوب می‎شود، گفت: ماندگاری دانشگاه آزاد اسلامی مدیون حمایت‎های ماندگار و موثر حضرت امام خمینی بوده و اکنون و پس از 30 سال فعالیت به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی جهان نقش برجسته‎ای در فعالیت‎های علمی، پژوهشی ایران اسلامی داشته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از دانشجویان خواست حتما آیین‎نامه‎های آموزشی را مطالعه کنند چرا که رعایت آیین‎نامه به عهده دانشجو است.
وی گفت: تمامی اطلاع‎رسانی‎های این واحد دانشگاهی منوط به سایت دانشگاه بوده و دانشجویان با مراجعه به وب سایت باید در جریان اخبار و اطلاعیه‎های دانشگاه قرار بگیرند.
محسنی همچنین از دانشجویان خواست علاوه بر مراجعه حضوری از طریق ایمیل، پیامگیر مشکلات خود را با روابط عمومی دانشگاه مطرح کنند.
در بخش پایانی این اردوی توجیهی دانشجویان با مدیران گروه‎های آموزشی و اجرایی دانشگاه آشنا شده و در جریان ضوابط و مقررات و آیین‎نامه‎های آموزشی قرار گرفتند.
گفتنی است اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود با همت حوزه معاونت دانشجویی و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی، حوزه معاونت اداری و مالی و روابط عمومی دانشگاه به منظور آشنا کردن دانشجویان جدیدالورود با قوانین و مقررات آموزشی، دانشجویی و انضباطی در دو روز برای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزارشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول