اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

نقش پرورش در زیر‌ساخت‌های علمی کشور عیان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش موثر استاد پرورش در ایجاد زیر‌ساخت‌های علمی کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

نقش پرورش در زیر‌ساخت‌های علمی کشور عیان است
عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال‌های 1346، 1347 و 1348 از شاگردان استاد علی‌اکبر پرورش بوده‌ام و از آموزه‌های ایشان در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدم.
وی به حضور استاد پرورش در شهرستان شهرضا اشاره کرد و افزود: تبعید ایشان توسط رژیم پهلوی به دلیل مبارزات و حرکت‌های انقلابی این استاد فرهیخته در زمان انقلاب بوده است.
یکی از شاگردان استاد پرورش با اشاره به فعالیت ایشان در حوزه آموزش کشور تصریح کرد: این استاد گرانمایه و ارزشمند کشور ایران به عنوان یک معلم انقلابی مسلمان محسوب می‌شود و بسیاری از پیشرفت‌های علمی کشور با تلاش‌های ایشان صورت گرفته است.
وی به اقدامات ایشان در راستای تربیت جوانان انقلابی این سرزمین اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از فعالان کشور از تربیت‌شدگان پروش هستند و این افراد به عنوان سربازان انقلابی در سطح جامعه فعالیت می‌کنند.
حیدرپور با اشاره به فعالیت ایشان در وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: نقش موثر استاد پرورش در ایجاد زیر‌ساخت‌های علمی کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست.
وی اضافه کرد: ایشان در زمان انقلاب علاوه بر نقش معلمی و هدایت‌گری نیرو‌های انقلابی را در اصفهان و برخی از استان‌ها ساماندهی کرده‌اند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی به فعالیت و حضور مستمر پرورش در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: حرکت‌های اصیل اسلامی ایشان در دوران انقلاب و پس از آن برای تمام مبارزان انقلابی فراموش‌شدنی نیست.
وی گفت: نقش استاد پرورش در شکل‌گیری سازمان‌های موجود در سطح کشور بی‌بدیل است و این استاد فرهیخته از بنیان‌گذاران وزارت آموزش و پرورش کشور هستند.
حیدرپور با اشاره به نقش ایشان در راستای مبارزه با انحرافات احزاب مختلف در کشور اظهار داشت: افشا‌گری‌ها و روشنگری‌های ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ادامه یافته است و پرورش از محور‌های اساسی انقلاب محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول