اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

روشنگری‌های پرورش پس از انقلاب هم ادامه یافت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: روشنگری‌های استاد پرورش حتی پس از انقلاب اسلامی نیز ادامه یافته ایشان همواره در راستای بیداری مردم حرکت می‌کنند.

روشنگری‌های پرورش پس از انقلاب هم ادامه یافت
سید علی‌‌محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال‌های 1349 و 1350 در دبیرستان احمدیه اصفهان یکی از شاگردان استاد علی‌اکبر پرورش بوده‌ام.
وی به فعالیت‌های آموزشی ایشان در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این فرد انقلابی یکی از دبیران فعال و توانمند اصفهان در سال‌های گذشته بوده‌اند و بسیاری از فعالان جامعه امروز از تربیت‌شدگان ایشان محسوب می‌شوند.
یکی از شاگردان استاد علی‌اکبر پرورش با اشاره به فعالیت‌های انقلابی استاد پرورش تصریح کرد: فعالیت‌ها و مبارزات انقلابی ایشان در مکان‌های آموزشی از دبیرستان احمدیه آغاز شده و سخنرانی‌های پرورش در مدارس به منظور بیداری دانش‌آموزان بوده است.
وی اضافه کرد: اقدامات انقلابی این استاد بزرگ منحصر به مدارس و کانون‌های آموزشی نبوده و ایشان در تمام عرصه‌های موجود در سطح جامعه و به ویژه در مساجد و حسینیه‌های اصفهان مردم را با بیدادگری‌ها و استکبار رژیم پهلوی آشنا کرده‌اند.
موسوی به نقش استاد پرورش در پیروز انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: این استاد فرهیخته در زمان انقلاب و پیش از آن همواره با حرکت در مسیر امام خمینی (ره) به دنبال خنثی‌سازی تهاجم‌ها و بیداد‌گری‌های دشمن بوده است.
وی با اشاره به سخنرانی‌های انقلابی پرورش در مکان‌های آموزشی تاکید کرد: ایشان با حضور در تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی درصدد بیداری قشر جوان جامعه بوده و تمام این جلسات با حضور فعال ایشان اداره شده است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی به حمایت‌های ایشان از امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: تبیین‌ها و حمایت‌های این فرد انقلابی از جایگاه امام خمینی (ره) در جامعه و میان افراد با نزدیک شدن به پیروزی انقلاب شدید‌تر بوده و این موضوع سبب خشم رژیم پهلوی شد.
وی گفت: فعالیت‌ها، مبارزات انقلابی روشنگری‌های استاد پرورش پس از انقلاب اسلامی نیز ادامه یافته است و ایشان همواره در راستای بیداری مردم حرکت می‌کنند.
موسوی با اشاره به شخصیت مذهبی استاد پرورش اظهار داشت: ایشان در طول زندگی خود فعالیت‌های بسیاری را در راستای تبیین آیات قرآن و روایات اسلامی، تنویر افکار عمومی و افزایش بصیرت مردم انقلابی انجام داده است.
وی اضافه کرد: تثبیت عقاید و پایه‌ریزی زمینه‌های اعتقادی میان دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف این استاد فرهیخته بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول