اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان:

استاد پرورش دانشمند و مفسر دینی است/پرورش سابقه طولانی در مبارزه با بهائیت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان گفت: استاد پرورش به حق یک دانشمند و مفسر دینی است که سبب هدایت بسیاری از جوانان شده است و شخصیت‌های برجسته بسیاری، تربیت یافته سخنرانی‌ها و جلسات دینی ایشان هستند.

استاد پرورش دانشمند و مفسر دینی است/پرورش سابقه طولانی در مبارزه با بهائیت دارد
احمد علی فروغی ابری در گفت‌وگو با فارس در اصفهان در ارتباط با استاد علی اکبر پرورش اظهار داشت: ایشان از نخبگان در شاخص در طول تاریخ انقلاب بود و در کوران انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای را ایفا کرد و بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان و طبقه عوام در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از سخنرانی‌ها و کتاب‌های استاد الهام می‌گرفتند.
وی افزود: اصفهان بسیاری از حرکت‌های خود را در جریان انقلاب و جنگ تحمیلی مرهون فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی استاد پرورش است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان تصریح کرد: استاد پرورش به حق یک دانشمند و مفسر دینی است که سبب هدایت بسیاری از جوانان شده است و شخصیت‌های برجسته بسیاری، تربیت یافته سخنرانی‌ها و جلسات دینی ایشان هستند.
وی تاکید کرد: استاد پرورش علاوه بر مبارزه با رژیم شاهنشاهی سابقه طولانی در مبارزه با فرقه ضاله بهائیت دارد و در این زمینه روشنگری‌های زیادی کرده‌اند.
فروغی ابری یادآور شد: من در برهه‌ای از زمان با آقای پرورش همکار بودم و ایشان همواره رفتاری انسانی و اسلامی با مردم و همکاران خود داشتند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول