اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از پیشگامان انقلاب:

پرورش همواره در مسیر رهبری حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از هم‌رزمان استاد پرورش در زمان انقلاب اسلامی گفت: استاد سید علی اکبر پرورش هیچ‌گاه به دنبال انحرافات سیاسی نبوده است و همواره در خط امام خمینی (ره) و در مسیر رهبری حرکت می‌کند.

پرورش همواره در مسیر رهبری حرکت می‌کند
حسن حداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ارتباط وسع و گسترده پرورش با امام خمینی (ره) در زمان انقلاب اظهار داشت: ایشان رهبری جمعیت انقلابی را در اصفهان به عهده داشته‌اند و اقدامات و حرکت‌های انقلابی پرورش در اصفهان فراموش‌شدنی نیست.
وی به رفتار و منش استاد پرورش اشاره کرد و افزود: اخلاق و رفتار ایشان همواره با موضوعات و آموزه‌های قرآنی همسو است و انسانیت و معنویت از ویژگی‌های بارز پرورش محسوب می‌شود.
یکی از هم‌رزمان استاد پرورش در زمان انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت ایشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مبارز انقلابی فعالیت‌های بسیاری را در زمان نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی انجام داده است.
وی اضافه کرد: استاد سید علی‌اکبر پرورش هیچ‌گاه به دنبال انحرافات سیاسی نبوده است و همواره در خط امام خمینی (ره) و در مسیر رهبری حرکت می‌کند.
حداد با اشاره به مبارزات انقلابی پرورش در سطح کشور و در اصفهان تاکید کرد: مبارزات و حرکت‌های انقلابی ایشان با خط و مشی امام خمینی (ره) و رهبری همسو بوده و حفظ کشور با اقدامات انقلابی این افراد محقق شده است.
وی بیان داشت: مردم ایران در پرتو مبارزات انقلابی این افراد به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده‌اند و بزرگداشت چنین شخصیت‌هایی در جامعه اقتدار و جایگاه‌ آنها را به تمام دنیا نشان می‌دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول