اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور اصفهان:

استاد پرورش همواره رهرو راه ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: استاد پرورش همواره رهرو راه ولایت است و در مسیر رهبری حرکت می‌کند.

استاد پرورش همواره رهرو راه ولایت است
حجت‌الاسلام مهدی مستاجران امروز در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور استاد پرورش در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: ایشان از شخصیت‌های ماندگار و ارزشمند ایران اسلامی هستند و از اساتید حوزه فرهنگ، اجتماع و سیاست محسوب می‌شوند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان اصفهان به ویژگی‌های بارز شخصیتی ایشان اشاره کرد و افزود: ایشان با رعایت تقوا و عدالت در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی اقدامات بسیاری انجام داده‌اند و این دو ویژگی همواره محور حرکت‌های این استاد فرهیخته بوده است.
وی با اشاره به نمونه بودن استاد پرورش در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: رعایت موازین اخلاقی در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های ایشان قابل مشاهده است و جوانان باید با الگو‌برداری از شخصیت پرورش در راستای دست‌یابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
مستاجران به اقدامات این استاد گران‌مایه به منظور تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در طول فعالیت خود در نظام آموزشی کشور همواره درصدد تربیت افرادی ارزشمند بوده‌اند و بسیاری از شخصیت‌های اصیل اصفهان از تربیت‌شدگان پرورش هستند.
وی با اشاره به توجه ویژه ایشان به امام خمینی (ره) و رهبری تاکید کرد: استاد پرورش در تبیین شخصیت رهبر معظم انقلاب نقش موثری دارند و ایشان همواره رهرو راه ولایت است و در مسیر رهبری حرکت می‌کند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان اصفهان اضافه کرد: این استاد فرهیخته همواره با بهره‌گیری از قرآن کریم و روایات اسلامی درصدد تبیین معارف اسلامی بوده و با بیان شیوا و رسای خود در تبیین این معارف جوانان انقلابی را به سوی موضوعات معنوی هدایت کرده‌اند.
وی به برگزاری کلاس‌های عرفانی توسط ایشان در کشور اشاره کرد و گفت: استاد پرورش در طول سال‌های گذشته با برگزاری کلاس‌های عرفان و اخلاق جوانان بسیاری را در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی پرورش داده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول