اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم:

ارتباط بیشتر حوزه و دانشگاه دغدغه رهبری است

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه اگر در حوزه علمیه تحول محتوایی حادث شده بود، شاید در ارتباط حوزه و دانشگاه تجدید نظر می‌شد، گفت: مسئله وحدت حوزه و دانشگاه از دغدغه‌های مهم رهبری به شمار می‌رود.

ارتباط بیشتر حوزه و دانشگاه دغدغه رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسن صادق‌پور یکشنبه شب در نشست خبری تشکل‌های فعال دانشجویی قم که با هدف بررسی مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در کشور زیاد حرف می‌زنیم اما کمتر عمل می‌کنیم.
وی با بیان اینکه از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری شیرین شدن آب قم بود، تصریح کرد: مشکل شیرین شدن آب قم بهتر نشده است و هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و این آب بی‌کیفیت است و در رسانه‌ها طوری به مردم کشور القا شد که قمی‌ها آب گوارا دارند می‌نوشند.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه اهتمام به صنایع دستی به ویژه فرش قم از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در سفر سال گذشته به قم بود، افزود: مسئولان باید پاسخگو باشند که چه حرکت جهادگونه‌ای در توسعه فرش قم داشته‌اند.  
صادق‌پور با تاکید بر اینکه از دیگر مطالبات رهبری در قم توسعه معماری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه حرکتی در این راستا مشاهده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند در مناطق محروم باید حرکت جهادگونه صورت گیرد، اضافه کرد: متاسفانه شاهد وضعیت سابق هستیم و خدمات آموزشی و بهداشتی که رهبری از مسئولان مطالبه کردند هنوز به جایی نرسیده است.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه اگر در حوزه علمیه تحول محتوایی حادث شد بود، شاید در ارتباط حوزه و دانشگاه تجدید نظر می‌شد، اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه آنگونه که باید و شاید کار نشده است و این در حالی است که مسئله وحدت حوزه و دانشگاه از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول